qrs Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Har eget domenenavn som brukes for å få en pen epost-adresse. Foretrekker å bruke en webbasert epost. Men den jeg har nå er skrekkelig dårlig. Noen tips til billige wehotell som har god epost-tjeneste?
Blårens Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Kan ikke du installere din egen client på serveren da? slik feks http://roundcube.net/?
Thlom Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Har eget domenenavn som brukes for å få en pen epost-adresse. Foretrekker å bruke en webbasert epost. Men den jeg har nå er skrekkelig dårlig. Noen tips til billige wehotell som har god epost-tjeneste? Du kan bruke Google Apps, da får du gmail på selvvalgt domene. Kjøper du domenet gjennom Google så koster det $10 i året, men du kan kjøpe domene hvor som helst.
Howard_ Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Google apps er nok det beste alternativet ditt, blir fort mye tull med egen epost server eller mindre webhotell. Tar ca 2 min å sette opp hvis du har litt innsikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå