Gå til innhold

TF2 server med Ubuntu, update problem...


Fjodo

Anbefalte innlegg

Hei! :D

 

Eg har nylig tatt min gamle stasjonære pc og gjort den om til en server til Team Fortress 2, eg kjører ubuntu 8.10, og det fungerte helt fint helt til no... Den sier at den krever at serveren restartes for å få en oppdatering, men hver gang eg restarter den kommer samme spørsmålet, og når eg prøver å gå inn å spille på den så kommer det var opp på steam "server is enforcing consistency for this file: particles/water.pcf"... eg har letet litt på nettet og funnet ut at denne feilmeldingen kommer på grunn av manglende oppdatering, så da kommer spørsmålet mitt: Hvordan oppdaterer man serveren til TF2 på ubuntu? Er det sånn at den gjør det selv, bare at det går treigt? :p

 

Takk for alle svar

 

Hilsen Frodo :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg personelig har to cs servere oppe å går... og de må oppdateres en gang i blant... For å oppdatatere de så må man ha "- autoupdate" i den commandoen når du starter serveren... Regner med at det er det samme på TF2

 

Og det kan bare settes inn hvor som helst liksom? :p

Ja det skal eg prøve ihvertfall, takk for godt svar :thumbup:

 

UPDATE: Det gikk fint :!: Var bare som du sa, plassere -autoupdate inn i den start commando linjen, takk for glimrende svar :thumbs:

Endret av Fjodo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...