Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

CD-spiller fra www.bilstereospesialisten.no ?


Anbefalte innlegg

hei.

Tenkte jeg skulle kjøpe Pioneer DEH-4000UB til 1398,- fra bilstereospesialisten.no, men er det en seriøs butikk?

 

på bilstereo.no koster samme spilleren 100 kroner mer. Begge har gratis frakt... bestiller nok i dag...

 

edit: så nå at samme spilleren koster 1090,- jos netonnet.no med ca. 100 i frakt. er det en seroøs butikk? noen som har bestilt fra dem?

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei :)

 

 

godt åhøre den er bra!

bra service kunne ha vært noe å foretrekke :S

 

bestilte den fra netonnet.no på mandag...

fant ut at torshov hadde samme spilleren til 1200krorner, men kunne ikke avbestille....siden de hadde sendt den. bestilte den på mandag 15.00 tida, og ringte neste dag ca. 09.30...

 

samme dag som jeg ringte fikk jeg mail fra dem:

I dag sendes din bestilling med ordrenr. 1103xxxx fra vårt sentrallager med Posten/Tollpost. Leveransen skjer etter ditt valg av leveransealternativ Servicepakke. Ditt valg av betalningsmåte er NO - Kortbetaling.

 

Følgende varer inngår i forsendelsen:

 

Artnr Artbeskr Antall Pris Total

113753 DEH-4000UB 1 1.090,00 1.090,00

92079 FRAKTKOSTNAD 1 79,00 79,00

1.169,00

 

 

sjekker jeg posten:

16.12.08 09.18 INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 9999 INGEN NY POSTADRESSE

 

 

noen som vet om det tar lang tid? skulle gjerne ha hatt den i morgen :S

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
hei.

Tenkte jeg skulle kjøpe Pioneer DEH-4000UB til 1398,- fra bilstereospesialisten.no, men er det en seriøs butikk?

 

på bilstereo.no koster samme spilleren 100 kroner mer. Begge har gratis frakt... bestiller nok i dag...

 

edit: så nå at samme spilleren koster 1090,- jos netonnet.no med ca. 100 i frakt. er det en seroøs butikk? noen som har bestilt fra dem?

 

Ser at du allerede har bestilt, så mitt svar er kanskje litt unødvendig, men ville bare informere om at Bilstereospesialisten er en veldig seriøs butikk. De holder til i Tromsø hvor jeg selv bor, og jeg har handlet utstyr og vært innom butikken der mange ganger. De er veldig hjelpsomme og har god peiling på det de driver med.

Så vet du ihvertfall det til en annen gang :-)

Lenke til kommentar

Bilstereospesialisten har sinnsykt dyktige folk, og handlet min DEH 4000UB hos dem for et halvt år siden, sinnsykt bra spiller for en lav pris. Mange justeringsmuligheter mtp. frekvens og eq på høytalere og subwoofer, usb inngang i front, og pent design.

Kjøpte faktisk spilleren før jeg kjøpte bil, hadde ingen anelse hvilken bil jeg skulle kjøpe, kom hjem med nybilen, monterte spilleren, og denne hadde HELT samme farge som resten av interiøret rundt (alfa Romeo 155), helt nydelig :)

 

Det som er negativt med spilleren er at rulleknappen kan bli litt for liten, og at gummien kan bli litt glatt, og at USB-kontakten er forran, noe som kan fort oppstå litt kaos mtp. for til passasjer. Kjipt å klare å knekke usb-fronten i spilleren.. :p

 

Tørr å påstå at prisen opp til storebror 5000UB ikke er verdt det, da forskjellen er USB-kontaken er bak, og at man kan forandre farger på belysning :)

Lenke til kommentar

Ikke egentlig, på den spilleren jeg har nå har jeg usb bak, og jeg har laget et hull i et slags oppbevaringshull som jeg har usb-minnepinnen liggende, ser mye penere ut, og så slipper usb-saken å stå ut av spilleren :)

 

Har ikke hatt samme problem, nei, prøv å still på HPF og LPF på spiller og forsterker, muligens dette er problemet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...