Gå til innhold

Ønsker tlf med touch og mp3, maks 2000 kroner.


Xhex

Anbefalte innlegg

Må ha meg ny tlf. Har Nokia N73 som jeg hater som pesten!

 

Hadde bestemt meg for Samsung F480. Men nå har jeg begynt å tvile. Har siklet over iPhone nå da. Men da må jeg over til Netcom og det er en nedtur. Har telenor og ett veldig enkelt tlf nummer (dårlig hukommelse, må ha lett nummer skal jeg huske det...). Jeg vil ha en tlf med touch og mp3. Prisen må helst ikke over 2000 og abo ikke over 200 i mnd. Derfor så faller iPhone inn under dette, med netcoms nye priser.... Dette blir en julegave til meg selv. he he he

 

Synd at vi ikke har T-Mobile i norge. Da hadde valget hvert enkenlt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har F480, og jeg som deg siklet også på iPhone, men for meg er F480 en enklere og mer komplett utgave av telefontypen. Hvis du ikke trenger de avanserte funksjonene iPhone tilbyr, men er på utkikk etter billig og enkel telefon med touch som også kan brukes til musikk, så synes jeg F480 er et bedre alternativ (faktisk) enn iPhone.

 

Så min stemme går til F480!

 

(føler jeg har hypa denne telefonen EN DEL i forskjellige tråder nå :D )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bytta fra N73 til LG KC550 for en drøy måned siden og er kjempefornøyd.. Fått en mobil med like stor skjerm som N73, men på alle måter mye bedre (og mye raskere!! er jo ikke smart-telefon), synes jeg. Den koster bare 1660kr uten abonnement. Stor fin skjerm, god batteritid, bra mp3-spiller og radio, 5mpx-kamera (sistnevnte bryr jeg meg ikke noe om, men er jo fint å ha). Den har ikke 3g, men det brukte jeg aldri på N73 heller.. Edge funker helt fint med mindre man bruker mobil som modem til laptop da

 

(Dette er ikke en touch-mobil, men den har utrolig gode taster som er perfekte for sms.. folk med touch-mobiler blir ofte veldig lei av nettopp touch-måten å skrive sms f.eks)

Endret av muchacha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...