benbeni89 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Hei! Jeg kjøpte og lastet ned GTA lV fra steam igår. Jeg har registrert det på Sosial Club og har en Windows Live-konto.. Når jeg går inn på GTA og skal logge inn på nettet ( Windows Live), så må jeg laste ned en oppdatering, og det går greit, men så restarter spillet, og skal installere oppdateringen, men da får jeg feilmelding! (Se vedlagt bilde). Får heller ikke kjørt GTA fra Steam. Må inn i steam-mappa og starte det manuelt.. Noen som har en løsning på dette?
MadRos Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 hehe, det var sykt! har GTAIV fra steam, tok en update ista, men har ikke fått noe feilmelding..
benbeni89 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Hmm.. Jævla irriterans!! Kjøpte det jo fordi jeg skulle spille det på nette liksom
Selvin Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Det er bare å kjøre en reinstall, så ser du om det fungerer
benbeni89 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Fikk det til.. Fulgte en "oppskrift" som lå på forumet på steam..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå