Andeby Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Hei! I dag instalerte jeg patchen som kom via GFWL, etter den var ferdig skulle jeg starte spillet for å sjekke hvordan spillet kjørte etter patchen, men nå får jeg ikke starta opp spillet lenger. Jeg opner GTA IV via Steam, så kjører jeg spillet via RGSC, jeg får opp cmd vinduet, det er der i 2-5 sekund og så skjer det ingenting. Jeg har prøvd å restarte maskina, og å ta ut endringer jeg har gjort som commandline og enable bloom igjen, men fortsatt ingenting. Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Spirre Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 installere spillet på nytt og patche det opp uten å endre på noe. utover det vet jeg ikke, har ikke testa å bruke steam.
Andeby Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 installere spillet på nytt og patche det opp uten å endre på noe. utover det vet jeg ikke, har ikke testa å bruke steam. Jeg instalerte det på nytt, patcha og la inn endringene etterpå, og nå virker det fint. (Fint som i GTA IV fint ...)
Spirre Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 da var det nok de endringene som ikke likte patchen eller motsatt. da vet du det til neste gang du skal patche det er ikke så uvanlig at du må patche før du gjør endringer på spill egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå