Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Harddisk på Bærebar


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Når jeg skal skru på den bærebare pcen min stopper den like før jeg kan logge inn på brukeren min, noe som gjør at jeg ikke kommer meg noe sted. Jeg har prøvd å kjøre i "Safe mode" med samme resultat. Jeg satte i en XP-cd og skulle formatere og reinstallere, men da sa den noe som at den ikke kunne finne noen brukbar harddisk. Hva skal jeg gjøre med dette? Er det å sende den på reprasjon det eneste alternativet jeg har? :s

 

Takker for svar.

 

Mvh

Skumtroll :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kontakt leverandøren evnt ta kontakt med butikken du kjøpte pcen i da dette sikkert er en defekt hdd og en normal garanti sak :)

du kan jo kjøpe ny hdd selv å sette i den om du ikke vil sende den inn på rep hehe :)

Er jo normal 2,5" hdd du har ikke skrevet modellnr eller noe info om pcen så er uvisst om det er sata eller ide hdd dette :)

Lenke til kommentar

Fortsatt flere muligheter til årsak.

Hvis SATA-harddisk i PCen kan XP ha behov for egne drivere (hovedkorts-) ved installering. Og ja. Du kan ha en tradisjonelt harddiskskade. Harddisker i bærbare lever et hardt liv og kan skades ved hardhendt håndtering av maskinen (harddisker tåler lite når de er igang).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...