Gå til innhold

Julebord for Akam-Trondheim


Sille

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Julebordet for oss som deltar på akam-treff i Trondheim har vi vel allerede berammet til den 10. Januar, og det er allerede under en måned til. For å få plass noe sted, så må vi bestille, og for å bestille så må vi vite hvor mange vi blir, og så må vi også bestemme oss for ett sted vi skal være.

 

Føler at ting begynner å haste nå, vi må vel ha ett antall klart i løpet av en ukes tid.

Skal vi si at vi må ha påmeldinger før den 20.12?

 

Forslag til hvor vi skal er også velkommen.

 

Edit: Legger til deltagere her etterhvert

 

Disse er MED:

 

Sille

Mr. Olsen

HegeLH

chris300

RambaZamba

okvaal

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er med.

 

Hørte jeg big horn steak house eller egon i tårnet??

 

Baconsurret inrefilet er jeg bombesikker på at jeg hørte hvertfall... :dribble:

 

Ahhh Big Horn hadde jeg helt glemt. Er med på den. Egon i Tårnet er også ett godt alternativ.

 

Vi må vel ha bindende påmelding også,- Eller skal vi bare bestille bord, og hver enkelt bestiller det de vil ha??

Lenke til kommentar
Jeg er med.

 

Hørte jeg big horn steak house eller egon i tårnet??

Baconsurret inrefilet er jeg bombesikker på at jeg hørte hvertfall... :dribble:

 

Ahhh Big Horn hadde jeg helt glemt. Er med på den. Egon i Tårnet er også ett godt alternativ.

Vi må vel ha bindende påmelding også,- Eller skal vi bare bestille bord, og hver enkelt bestiller det de vil ha??

 

Enklest å bare bestille bord, og så studere menyen på nært hold... har ikke sett menyen på Big Horn på mange år. Men går gjerne dit! Er sulten allerede... Egon i Tårnet er ok, men da blir det ingen barer...?

Lenke til kommentar

. . . . og jeg er med. Men det var ikke snakk om at dette skulle kombineres med januar-photowalk'en, var det vel? I tilfelle blir det fort surr med masse kamera, garderober og dritt. Foreslår at vi tar en mest mulig bindende opptelling her. Hvis det skulle vise seg å bli mange, kan det fort bli litt surt å måtte spre seg over halve lokalet fordi det ikke lar seg skaffe plass ellers . .

Bortsett fra det, jeg må holde på leeeenge, fordi sønnen feirer 18-årsdag hjemme og den får ikke jeg være med på.

Lenke til kommentar
. . . . og jeg er med. Men det var ikke snakk om at dette skulle kombineres med januar-photowalk'en, var det vel? I tilfelle blir det fort surr med masse kamera, garderober og dritt.

Flott at du er med, Ole! Jeg hadde ikke tenkt å kombinere julebord med fototreff nei, just presis av de grunner du her oppgir. Men,- jeg hadde jo tenkt å lure med meg en OM-10 med vidvinkel eller normalobjektiv på innerlomma, den kostet meg 150kr. på ebay, og blir den borte, så blir den borte... no big deal.. Folk kan jo ta flotte bilder med mobilen disse dager, så noen bilder fra julbordet blir det sikkert. Skal vi ta en konkurranse om beste mobilbilde eller beste bilde med utstyr verdt under 500,- ??

 

Bortsett fra det, jeg må holde på leeeenge, fordi sønnen feirer 18-årsdag hjemme og den får ikke jeg være med på.

Det er rette instillingen ja,- må holde på lenge,- dette liker vi. Jeg hadde tenkt å starte med en gin/tonic før middagen,- vin til maten og kaffe/cognac etterpå, og da er grunnlaget for en laaang kveld allerede lagt for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...