Gå til innhold

[Løst]USB headset til 360


HolyKrist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det an å bruke USB headsett til 360? Tenkte å kjøpe dette:

http://www.datakjeden.no/tiller/PartDetail.aspx?q=p:1797810;gr:0

 

Eller er det andre "TRUE" 5.1 headsett folk vil anbefale?? Har lest litt i andre tråder men der sporer folk så fort ut og da er det nesten bare stereo headsett som blir nevnt...

 

 

 

Vil anbefale Sharkoon X-Tatic 5.1.. Kun positive ting å si om det!

Endret av dtoX
Lenke til kommentar

Har et spørsmål ang. sharkoon X-Tatic 5.1.

Er ingame chat virkelig så dårlig som det er hos meg?

Spilte COD4 med en kamerat tidligere ikveld, men hørte ikke noe av det han sa til meg. Det hørtes ut som han hadde mic'en sin i ei bøtte eller noe.

Har vært inne på innstillingene å satt voice chat til høyttalere/headsett og lyden over til surround.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål ang. sharkoon X-Tatic 5.1.

Er ingame chat virkelig så dårlig som det er hos meg?

Spilte COD4 med en kamerat tidligere ikveld, men hørte ikke noe av det han sa til meg. Det hørtes ut som han hadde mic'en sin i ei bøtte eller noe.

Har vært inne på innstillingene å satt voice chat til høyttalere/headsett og lyden over til surround.

Bump

Lenke til kommentar
Har et spørsmål ang. sharkoon X-Tatic 5.1.

Er ingame chat virkelig så dårlig som det er hos meg?

Spilte COD4 med en kamerat tidligere ikveld, men hørte ikke noe av det han sa til meg. Det hørtes ut som han hadde mic'en sin i ei bøtte eller noe.

Har vært inne på innstillingene å satt voice chat til høyttalere/headsett og lyden over til surround.

 

 

Ingame chat hos meg en helt perfekt! Du må stille på lyden på den greia som er på ledningen som det står CEN på! Det er volumet til de du snakker med! Du har jo gjort riktig med å sette instillingene dine på "play through speakers"..

Håper det løser seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...