molland Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Hei Etter å ha fått igang min server med lamp og på nett og ftp igang, så lurer jeg litt på om der er mere gøyale progs jeg "absolutt trenger"? Kan jeg f eks styre min vista maskin via denne serveren på noe vis? Oppsett på ssh tilgang hadde vært fint Frode
sgaah Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Webmin er noe jeg mener du absolutt bør se nærmere på. SSH er jo en selvfølge på linux servere. Kan ikke tenke meg å sette opp en linux server uten disse to
Gordion Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 OpenVPN, rTorrent, irssi, ventrilo, squid, samba... Webmin tror jeg ikke jeg ville lagt inn
genstian Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 firewall, proxy, svn, jabber. Bare fantasien som setter grenser.
molland Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 OpenVPN, rTorrent, irssi, ventrilo, squid, samba... Webmin tror jeg ikke jeg ville lagt inn hmm, det gjorde jeg akkurat nå.. jaja, jeg får se litt i det før jeg evt av installerer det igjen Frode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå