Hmk92 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Skal bygge meg en ny gaming pc før TG09. Gaming PC Luftkjøling, gjerne plass til et par tre vifter En god del LAN bruk så vil helst at det ikke skal veie alt for mye Helst minimal støy, er litt lei av den jeg bruker nå, den bråker så mye at jeg ikke får sove når de står på Rundt 1000kr 4 hardisker eller mer 1 blu-ray spiller Så vis det er noen som vet om eller har erfaring med noe lignans kabinett så gjerne legg igjen en post her så jeg kan se på hva dere har å vise fram Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Det virker som et antec nine hundred er et svarene. Bortsett fra at den bråker nå viftene er på fullt. Jeg har et og er vedlig fornøynd. Et antec P182 er et stille og kjølig kabinett.Denne testen om fatter begge de kabinettene jeg har nevnt. Lenke til kommentar
Hmk92 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Takk skal du ha Skal ta å sjekke det ut etterpå Lenke til kommentar
adonay Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Takk skal du ha Skal ta å sjekke det ut etterpå Jepp tror nokk du kan bli godt fornøyd med ett antec 900 du får mye for pengene der... Lenke til kommentar
hah90 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 kjøp haf 932, den er ganske stor da, men råfet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå