Gå til innhold

Kritikk pa min nye musikk side (igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vil bare si at jeg leste Frode sin siste post i min andre trad, men glemte a svare.

Jeg tok derimot og arbeidet med et nytt design, som jeg presenter her.

Det er fortsatt enkelt setup uten noen storre fancy greier, som jeg rett og slett ikke klarer a lage.

Men, jeg vil ha en mork og scifi aktig vibe pa siden, og gjore oppsettet enkelt og greit a forsta.

Jeg liker jo minimalisme, men sliter med fonten og font size.

Valgte fixedsys/monospace atm, men er apen for andre forslag..

http://machinecode.org/index.php

Btw er en link til bloggen min der, men har ikke laget det designet selv sa vil ikke ha kritikk pa den delen av siden..

Endret av coax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen!

Jeg har bare tatt en rask titt på siden din, og har ikke så godt med tid nå. Sånn på sparket så opplevde jeg at du har litt vel lite kontrast mellom bakgrunden og den dempete teksten, noe som gjorde det litt vanskelig å lese hva du skriver.

Litt lysere hvit tekst , og litt lysere dempet tekst tror jeg ville gagne siden din.

Ellers så har du nå ett uttrykk på siden din som passer til musikken du promoterer. Jeg opplever ikke musikken så dunkel som siden din er, noe du vil fikse med litt lysere tekst. Denne siden er en klar forbedring fra den første siden du hadde.

Jeg rekker ikke å se på koden.

Frode

Skrevet

Ville gjort slik at scrollbaren alltid var synlig, slik at siden ikke hopper fra side til side.

Mener å huske at denne koden fiksa det:

body{

overflow: scroll;

}

Skrevet
Takk frode.. Skal fikse teksten. :)

EVH, men er litt rart a ha scrollbar nar siden ikke behover det da..

Joda, det er vel kanskje en smakssak. :p

Skrevet

EVH: Fiksa scrollbar. tror det er bedre na ja.. takk :)

Ellers fiksa jeg farger, rearrangerte linker litt, adda links.php, putta news pa forsida (takk rognalf) og skal om litt skrive info om de forskjellige utgivelsene mine for a utdype content pa sida litt.

Skrevet

Liker siden din, less is more! :)

Den har noen få validerings feil, med det tror jeg du kan raskt fikse.

Litt pirking:

På "Home/News" klarer jeg og se bunn rammen, men ikke på de andre sidene siden jeg må scrolle ned på.

Dette kan du fikse enkelt ved og legge inn litt luft helt til slutt i html dokumentet.

</div>
<br />
<br />
</body>

Skrevet
Liker siden din, less is more! :)

Den har noen få validerings feil, med det tror jeg du kan raskt fikse.

Litt pirking:

På "Home/News" klarer jeg og se bunn rammen, men ikke på de andre sidene siden jeg må scrolle ned på.

Dette kan du fikse enkelt ved og legge inn litt luft helt til slutt i html dokumentet.

</div>
<br />
<br />
</body>

Skjonte ikke helt den.. Jeg kan se bunnrammen i alle sidene utenom videos.php og music.php.

Det kommer jo helt an pa resolusjon (jeg har 1680x1050)

Skrevet

Jeg har ikke mer enn 1280 x 800.. (crappy laptop :thumbdown: )

For folk som meg, andre som har lavere oppløsning enn meg vil ikke se noe luft under rammen. Kan vær greit og få litt luft under. Ser bedre ut på den måten.

304044.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...