Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ekstern harddisk vil ikke leses via usb på min stasjonære, men funker på bærbar?


Anbefalte innlegg

Som emnetittelen; har en ekstern harddisk (maxtor 500GB) som ikke vil leses via usb på min stasjonære maskin lenger.. Når jeg kobler den til en bærbar maskin her så leses den uten problem og alt innhold kan nås osv..

 

har prøvd å restarte pc, den eksterne hdd, koble ut og inn, prøvd alle usb portene på pc'n, men ikke noe svar.. HDD'n vises i min datamaskin, men når jeg prøver å åpne den får jeg en feilmelding (se vedlagt bilde)

 

hva skal jeg gjøre?

 

På forhånd takk :)

post-80339-1228936891_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som emnetittelen; har en ekstern harddisk (maxtor 500GB) som ikke vil leses via usb på min stasjonære maskin lenger.. Når jeg kobler den til en bærbar maskin her så leses den uten problem og alt innhold kan nås osv..

 

har prøvd å restarte pc, den eksterne hdd, koble ut og inn, prøvd alle usb portene på pc'n, men ikke noe svar.. HDD'n vises i min datamaskin, men når jeg prøver å åpne den får jeg en feilmelding (se vedlagt bilde)

 

hva skal jeg gjøre?

 

På forhånd takk :)

 

Kan vere at drivarane dine er blitt utdaterte? Sjekka om USB2 drivarane er skikkelig oppdatert? Huska eg oppdaterte HK drivarane når eg sleit med min LaCie 500GB for ei stund tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...