Gå til innhold

[Løst]Erfaring med Elkjøp Vinterbro


Diff_2000

Anbefalte innlegg

Jeg har handlet på Elkjøp Vinterbo i mange år og alltid opplevd god kundeservice og hyggelige ansatte.

Det har aldri vært noen problemer av noe slag. Hverken når jeg har levert varer tilbake eller sendt produkter til reparasjon.

 

Nå er jeg dessverre ikke så fornøyd lengre. Etter å ha fått en så å si ny mobiltelefon tilbake fra reparasjon for andre gang, ble jeg møtt med uvilje av en ansatt jeg ikke hadde møtt før. Det viste seg at under eller etter reparasjonen var det kommet ett lite hårstrå eller noe under displaybeskyttelsen. Denne ligger da midt i synsfeltet over teksten på skjermen.

 

Mannen på Elkjøp mener at dette vil ikke verkstedet fikse og at Elkjøp ikke har noe ansvar.

 

Jeg skjønner ikke helt strategien deres. Nå er jo resultatet at jeg sprer til alle som vil høre at man ikke bør handle på Elkjøp Vinterbro. Tidligere anbefalte jeg denne butikken. Dette bare fordi serviceavdelingen plutselig satte seg på bakbeina. Rare greier.

Endret av Sita
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har handlet på Elkjøp Vinterbo i mange år og alltid opplevd god kundeservice og hyggelige ansatte.

Det har aldri vært noen problemer av noe slag. Hverken når jeg har levert varer tilbake eller sendt produkter til reparasjon.

 

Nå er jeg dessverre ikke så fornøyd lengre. Etter å ha fått en så å si ny mobiltelefon tilbake fra reparasjon for andre gang, ble jeg møtt med uvilje av en ansatt jeg ikke hadde møtt før. Det viste seg at under eller etter reparasjonen var det kommet ett lite hårstrå eller noe under displaybeskyttelsen. Denne ligger da midt i synsfeltet over teksten på skjermen.

 

Mannen på Elkjøp mener at dette vil ikke verkstedet fikse og at Elkjøp ikke har noe ansvar.

 

Jeg skjønner ikke helt strategien deres. Nå er jo resultatet at jeg sprer til alle som vil høre at man ikke bør handle på Elkjøp Vinterbro. Tidligere anbefalte jeg denne butikken. Dette bare fordi serviceavdelingen plutselig satte seg på bakbeina. Rare greier.

 

 

 

Ærlig talt, hvis det ligger et hår under displaybeskyttelsen, tar man av dekselet, blåser bort håret eller hva det er og setter på dekselet igjen..

 

Hvis han på service avdelingen på Elkjøp Vinterbro ikke ville hjelpe deg med dette, synes jeg dette er synd og kjedelig for oss i Elkjøp (Ja, jeg jobber selv i Elkjøp, i en annen butikk :-) ), da dette er en filleting som du nå¨slår stort opp... Kanskje hadde han ikke dagen sin, eller i beste fall helt ny og ikke helt visste hvordan han skulle løse dette.

 

Ta med deg telefonen ned igjen hvis du ikke klarer å åpne dekselet på telefonen din selv og få dette fjernet :-)

 

På den annen side, hvis du er en så god kunde og alltid har fått god hjelp som du sier, synes jeg dette er litt vel å slå opp. Snakk med en av selgerne i butikk på en stille tid på dagen så fikser de sikkert dette for deg på en,to,tre :-)

Lenke til kommentar
Ærlig talt, hvis det ligger et hår under displaybeskyttelsen, tar man av dekselet, blåser bort håret eller hva det er og setter på dekselet igjen..

Hadde jeg klart å ta av dekselet selv, hadde jeg selvfølgelig gjort det. Problemet er at dette er en Nokia E65. Da må hele telefonen plukkes fra hverandre for å komme til. Dette må følgelig gjøres på ett verksted. Ellers ryker jo garantien.

Lenke til kommentar
Ærlig talt, hvis det ligger et hår under displaybeskyttelsen, tar man av dekselet, blåser bort håret eller hva det er og setter på dekselet igjen..

Hadde jeg klart å ta av dekselet selv, hadde jeg selvfølgelig gjort det. Problemet er at dette er en Nokia E65. Da må hele telefonen plukkes fra hverandre for å komme til. Dette må følgelig gjøres på ett verksted. Ellers ryker jo garantien.

 

 

Hei, da er det litt mer som må til ja:-)

Men uansett, dette er noe de burde klare å løse for deg.

 

Håper det løser uansett og håper du fortsatt blir en fornøyd Elkjøp kunde :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...