Gå til innhold

FIFA 09 Online - folk som ligger under quitter


Anbefalte innlegg

eg begynner sykt lei av spillet eg elsker, FIFA. jeg har spillt 4 matcher ikveld, alle mine motstandere har quittet i 80+ fordi de har ligget under.

for dette får de ingen straff, ikke tap eller noe. eneste de får er økt % på DNF.men hva gjør det når random settings på quick rank match ikke funker?

 

sendte mail til EA sports idag, og sa de måtte ta dette problemet seriøst eller så ville de miste mange trofaste fifa spillere på sikt. bla. meg som har spillt det helt siden det kom ut.

fikk til svar:

"You will receive three options should a disconnect occur. You will have the option to; continue against the cpu, quit and count game, or quit and not count game. Out of these three options the only way to receive a win is to complete the game against the computer and win, provided that the disconnect did not occur on your end. If you choose to quit the game and count it then both players involved will receive a loss and a DNF for the match. If you choose to quit the game and not count it then on your record it will look as though the match never occurred."

 

jeg har aldri fått dette valget. noen av dere?

 

er det flere som deler dette problemet? dette må da være ett svært utbredt problem.....som ea sports bør prioritere.

 

 

edit: i fifa 08 kunne eg sette opp en egendefinert quick match. der kunne jeg velge max DNF(prosentandel de har disconnectet i kamp). dette funket særs bra, de jeg møtte der spillte stort sett ferdig matchen selv om de var 10-0 under.

har prøvd dette i fifa 09, men eg får aldri treff på noen motstander.

svært frustrerende :(

Endret av tomniel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...