Gå til innhold

Problem ang. skifte av navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, takk for svaret Ueland. Det er ikke mulig for deg å sjekke opp dette om det gjelder en aktiv eller inaktiv bruker? Tufte er mer eller mindre "standard" navnet mitt for endel ting, og om det ikke er for mye jobb så ville det vært supert om du hadde mulighet til å sjekke det ut - om det da er mulighet for dere å slette/gi bort navnet til en annen bruker, inaktiv eller ei. :)

Lenke til kommentar
Ta en titt selv da vel? Trenger ikke Uelands hjelp til det. Ikke så aktiv denne, nei. Hva menes med "validating"?

Takk. Prøvde søkefunksjonen, så tenkte at brukeren da var inaktiv. Var ikke klar over at jeg kunne seg på denne brukeren uten at han/henne hadde gjort poster fra før.

 

Så, siden den da sannsynligvis har vært inaktiv siden 2005, er det noen mulighet for å få dette navnet da?

Lenke til kommentar
Det hender at admins hjelper deg med den slags. Vet ikke om vanlige mods har makt til å gjøre dette. Noen som vet? Jeg ville sendt en PM til Dotten eller en tilsvarende person og forklart situasjonen. Det har blitt gjort tidligere med inaktive brukere.

Vil gjøre det, men får vente litt iogmed at Ueland er administrator, så kan det hende han tar enda en tur innom denne tråden, så slipper jeg å bry de andre :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...