Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Harry Hyosung? (Ducati lookalike)


Anbefalte innlegg

Har sendt inn alle kåpene på sykkelen for plaststøping, sparkling, og lakkering etter et velt jeg hadde i høst, og har valgt cossi ducati fargen (den mørkeste ducati rødfargen). Også lurte jeg på, i og med at jeg er litt lei av at alle spør åssen sykkel jeg har, og må stå å forklare hele historia til huyosung, og sykkelen har en helt grei, ganske lik lyd v-twin motorlyd, om det er alt for harry og teit om jeg setter på noen enkle ducati merker på sidene? Alt av hyosung merker er fjernet på hele sykkelen, og det eneste som er igjen av hyosung er motorblokka, hvor det står hyosung.

 

Tenkte noe sånt som å sette Ducati på tanken i liten skrift, og på den store side kåpa, og skrive Pininfarina i liten løkkeskrift under :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry men ja det er feil. Og personlig så hadde jeg revet av merkene om jeg hadde sett dem.

 

Altså det er en ting å sette på M3 / M5 merker på bmw 3 og 5 serie når de ikke er M. Men det er noe helt annet å sette lamborghini merke på en opel...

 

Ta av alt av merker er mitt forslag og ta og puss bort Hyosung merket på blokka. La Ola nordmann lure litt. ;) Har gjort det på min Toytoa Celica og syns personlig at det ser best ut. ;)

Lenke til kommentar

Ja, har kjørt uten klistremerker, eller har hatt de på tanken, og syns jo det er morsomt når folk ser etter sykkelen, og kommer bort å snakker om den, men føler at når den er så ukjent for mangfoldheten, at det hadde vært morsomt å la folk spekulere enda litt til:P

 

Blir jo noe helt annet når du snakker om at du har cleana hele bilen, for folk vet fortsatt at det er en celica!

 

Men er helt enig og har alltid hata folk som har "Audi S6" og "M5" :p

 

Får holde den ren da :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...