Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dumping physical memory


Anbefalte innlegg

Da jeg skulle restarte pc'en i forbindelse med installering av Windows-oppdateringer, fikk jeg plutselig blåskjerm ca. ti sekunder etter at maskinen hadde skrudd seg på. Rekker ikke å lese alt, men har en litt dårlig følelse angående dette. Får en "Stop 0x0000000A Irql_Not_Less_or_Equal"-melding. Husker jeg hadde lignende problemer med min forrige laptop (nøyaktig ett år siden), og det var da jeg endte opp med å kjøpe den jeg har nå.

 

Kan det fungere med Systemgjenoppretting? Har forsøkt å gjøre dette fra sikkermodus uten å lykkes. Rekker ikke å gjøre det ved vanlig oppstart, ettersom blåskjermen kommer med en gang. Har det noen hensikt å formatere, eller er selve harddisken skadet? Jeg forstår virkelig ikke hvorfor dette skjer, siden jeg føler jeg behandler maskinen bra.

 

Det kan for øvrig nevnes at for en måned eller to siden endte maskinen opp med å restarte seg selv etter at jeg hadde lastet ned Windows-oppdateringer tidligere på kvelden. Da jeg våknet neste dag var veldig mange filer borte, innstillinger tilbakestilt osv. Da ordnet det seg med en Systemgjenoppretting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor dette skjer, siden jeg føler jeg behandler maskinen bra.

Det har nok ikke så mye og si ;)

 

Gå til denne mappen.

C:\windows\minidump\

Ta de nyeste dmp-filer og last dem opp her Dump.no.

Post link til filer.så debugger jeg dem og gir et svar om det er mulig og se hva som skjer.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...