Mats1988 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 (endret) Når jeg skulle betale for 3 nye mnd'er idag,fikk jeg bare denne lumske beskjeden når jeg klikket meg innpå payment siden til wow-europe. Har prøvd med en annen pc, men var vist ikke der problemet lå. Noen andre som får det samme som meg,eller vet hva jeg kan gjøre? Har foresten prøvd annen nettleser også. Forbidden You don't have permission to access /account/payment-method.html on this server. Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Endret 9. desember 2008 av Matseh
In Ter Face Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hadde samme problemet i går med firefox, men det funket som bare det i internet explorer. Ser at du har prøvd flere nettlesere, men hvis du ikke har prøvd IE så kan det funke
Lapp1 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Får samme problemet nå og da, jeg bare oppdaterte sida.
Mats1988 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Funka ikke å oppdatere siden, men etter at jeg prøvde nå gikk det bra. Typisk at dette skulle skje idag, når vi downa KT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå