JaneATaber Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg har en Nissan Primera 2.0 SLX (94mod) og har plutselig fått startproblemer. bilen har stått i to dager, hvor det har vært ganske kaldt og idag starter ikke bilen (mild vær)... kan det ha kommet kondens et eller annet sted? Når jeg vrir om tenningen forsøker bilen å starte, men motoren tenner ikke, har forøvrig helt nytt batteri til info kan det også nevnes at det er mer enn ca 1/4 tank bensin i bilen har forøvrig funnet et annet symptom og det er at når jeg setter nøkkelen i posisjon rett før den starter hører jeg to klikke lyder og de høres ut som om de kommer fra den sorte boksen (ABS) som sitter innerst ved høyre lykt, skal det være slik? mener at jeg ikke har hørt disse lydene tidligere.. All hjelp tes imot med stor takk.. Endret 8. desember 2008 av JaneATaber
JaneATaber Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Jeg gikk ut for å skru opp pluggene får å sjekke om det var noen kondens der... og før jeg gjorde noe så sjekket jeg om bilen startet eller ikke... og tro det eller ei så startet den!! det eneste jeg kan tenke meg var anderledes siden imorgen var temperaturen... nå er det igjen minus grader... Jeg mistenker at det kan ha vært noe kondens som har vært årsaken...for ordens skyld fyller jeg på med kondens fjerner og fyller full tank og kjører en liten tur... er det evt andre som har forslag så tar jeg også de imot med stor takk
WD40 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Sikkert kondens ja, 940'n min var slik nå og helt til jeg fylte på kondensfjerner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå