DuckDuckGoose Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jeg installerte SP2 på min Home Premium (norsk) tidligere i dag, og har ikke opplevd noen problemer ennå. Installeringen gikk knirkefritt. Men jeg merker ingen ytelsesforskjell. Etter at jeg oppdaterte BIOS på min Compal 91+ har den vært crappy uansett.
faxon Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Linken til 64 bits versjonen funket fint for meg, så norsk utgave av SP 2 64 bit ligger ute å fungerer fint hittil
Warwick Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Har hatt Sp2 Beta inne siden i går. Ikke noe problemer til nå, eneste forskjellen jeg merker er noe lavere minnebruk i idle.
hifiking Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Min bruker ikke noe mindre ram, har 4 og alle er borte. Men jeg ser det bare som et pluss at den bruker det og ikke lar den stå tom, har jo all denne rammen for å bruke den :- )
ATWindsor Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Min bruker ikke noe mindre ram, har 4 og alle er borte. Men jeg ser det bare som et pluss at den bruker det og ikke lar den stå tom, har jo all denne rammen for å bruke den :- ) Spørs hva du bruker det til, Vista bruker mye ram som kunne vært brukt på bedre ting, caching feks. Minnebruken som oppgies i vista er uten caching. AtW
hifiking Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ok, da roter de med ord i allefall. Total 4022 Cached 2962 Free 1 Hva mener de med dette da?
ATWindsor Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ok, da roter de med ord i allefall. Total 4022 Cached 2962 Free 1 Hva mener de med dette da? Free som er i det vinduet er med caching, men "hovedtallet" som vises i performance-monitor for minnebruk er uten caching. Når folk sier at nye versjoner bruker mindre ram, så er det gjerne uten caching, da vista uansett i praksis cacher alt ledig. AtW
Trickster Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Sorry, no results found for: downloads details aspx displaylang no FamilyID dca54ecc 362a 4b4d b62b 22780e839a7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå