Gå til innhold

GTA IV - Feil og irriterende ting.


Anbefalte innlegg

Har nå skaffet meg GTA IV for PC.

 

Tenkte jeg skulle prøve å få stablet litt biler når jeg endelig fant Packer :D I San Andreas kunne man nemlig sette en 4-5 biler oppå packer og parkere den i garasjen. Den hadde muligheten til å heise opp og ned biler, og dermed stable i høyden.

 

GTA IV derimot, så er det vanskelig å ha med seg en bil på en slik, den bare "triller" av, selv om hjulene ikke en ganger snurrer.

 

Og i tillegg så skjønner jeg ikke hvordan jeg får justert ned rampen? Det er jo så vanskelig å kjøre oppå.

 

Så jeg tenkte jeg skulle sjekke "controller configuration" og hva finner jeg der? Jo en Xbox360-kontroller... Åja, jeg skal trykke de knappene? WTF?!

 

 

Så, hvordan tar man egentlig å heiser ned rampen på MTL Packer i GTA IV?

 

 

Er det kanskje enda flere irriterende ting med dette spillet som dere irriterer dere over?

Let me hear!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ossen forandrer man sån at man ikke trenger å bruke musa a?? sån at kameraet følger automatisk etter deg. feks.. når man kjører bil så skal kameraet være bak bilen automatisk hele tiden... så plagsomt.. det gikk jo ann å gjøre det på san andreas så det burde jo gå ann her å..!!! :hrm:

Lenke til kommentar
ossen forandrer man sån at man ikke trenger å bruke musa a?? sån at kameraet følger automatisk etter deg. feks.. når man kjører bil så skal kameraet være bak bilen automatisk hele tiden... så plagsomt.. det gikk jo ann å gjøre det på san andreas så det burde jo gå ann her å..!!! :hrm:

 

 

sliter akuratt med samme problemet! Noen som han en fiks?

Lenke til kommentar
ossen forandrer man sån at man ikke trenger å bruke musa a?? sån at kameraet følger automatisk etter deg. feks.. når man kjører bil så skal kameraet være bak bilen automatisk hele tiden... så plagsomt.. det gikk jo ann å gjøre det på san andreas så det burde jo gå ann her å..!!! :hrm:

 

 

sliter akuratt med samme problemet! Noen som han en fiks?

 

Hvis du ikke beveger musa i et par sekund når du kjører så begynner kameraet å bevege seg automatisk.

 

 

Hvordan gjør man wheelie med motorsykkel? Jeg vil gjerne vite det...

 

Venstre Ctrl for å lene seg bakover, venstre Shift for å lene seg forover.

 

 

 

Selv så har jeg opplevd mange problemer med GTA IV. For det første så tok det lang tid å laste ned via Steam (skylder riktig nok på slapp linje). Etter at jeg instalerte spillet har det hele vært en rekke med kræsj og problemer. Spillet, sånn som det er nå, krever alt for mye av maskinvare, etter min mening. Et av problemene med akkurat det at det krever mye, er at hver gang du er inne på en multiplayer server og PC-en sliter, så blir du kastet ut. Ikke bare blir du kastet ut, men starter også automatisk singelplayeren, uten å loade siste save.

 

Multiplayer delen er egentlig et lite kapittel for seg selv. Hele den Games for windows - Live saken som flere og flere spill kommer med, synes jeg er slitsom og unødvendig. Det hele gjorde bare at ting tok lengre tid, og at jeg møtte på problemer som kunne vært ungått.

 

Ellers er selvfølgelig spillet veldig bra. :):p

Føler av en eller annen grunn at multiplayeren er litt begrenset, men men.

 

En siste ting. Er det noen som har kjøpt spillet på Steam og vet hvor CD-Keyen er å finne?

Prøvde å instalere spillet på en annen maskin, og fikk beskjed om at jeg måtte skrive den inn når jeg logget inn på live, på spillet.

Lenke til kommentar
ossen forandrer man sån at man ikke trenger å bruke musa a?? sån at kameraet følger automatisk etter deg. feks.. når man kjører bil så skal kameraet være bak bilen automatisk hele tiden... så plagsomt.. det gikk jo ann å gjøre det på san andreas så det burde jo gå ann her å..!!! :hrm:

 

 

sliter akuratt med samme problemet! Noen som han en fiks?

 

Hvis du ikke beveger musa i et par sekund når du kjører så begynner kameraet å bevege seg automatisk.

 

 

Hvordan gjør man wheelie med motorsykkel? Jeg vil gjerne vite det...

 

 

Venstre Ctrl for å lene seg bakover, venstre Shift for å lene seg forover.

 

 

 

Selv så har jeg opplevd mange problemer med GTA IV. For det første så tok det lang tid å laste ned via Steam (skylder riktig nok på slapp linje). Etter at jeg instalerte spillet har det hele vært en rekke med kræsj og problemer. Spillet, sånn som det er nå, krever alt for mye av maskinvare, etter min mening. Et av problemene med akkurat det at det krever mye, er at hver gang du er inne på en multiplayer server og PC-en sliter, så blir du kastet ut. Ikke bare blir du kastet ut, men starter også automatisk singelplayeren, uten å loade siste save.

 

Multiplayer delen er egentlig et lite kapittel for seg selv. Hele den Games for windows - Live saken som flere og flere spill kommer med, synes jeg er slitsom og unødvendig. Det hele gjorde bare at ting tok lengre tid, og at jeg møtte på problemer som kunne vært ungått.

 

Ellers er selvfølgelig spillet veldig bra. :):p

Føler av en eller annen grunn at multiplayeren er litt begrenset, men men.

 

En siste ting. Er det noen som har kjøpt spillet på Steam og vet hvor CD-Keyen er å finne?

Prøvde å instalere spillet på en annen maskin, og fikk beskjed om at jeg måtte skrive den inn når jeg logget inn på live, på spillet.

 

Last ned steam på den andre pc'en. Logg inn på din steam-konto, last ned og spill.

Lenke til kommentar

Har hørt om disse små feilene også kalt BUGS.

 

men i de fleste tilfelleneer det noe galt med SW. på maskinene...

de kan man laste ned via konsollen/pc'en lovlig :)

 

men skal ikke si så mye om feil som gjentar seg på de ulike konsolene pga. negativ omtale :)

opplever mye ved og jobbe med service av produkter i butikk :)

 

 

 

Mvh.

Carloz89

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...