Gå til innhold

Slette brukere i PhpBB


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har vært medlem av et forum en stund, men valgte å trekke meg. Ba admin om å slette min bruker óg mine innlegg. Kort tid etter får jeg mail om at jeg har blitt slettet. Jeg sjekker og finner ut at han kun har slettet min bruker, men ikke mine innlegg. Han sier han trodde at dette var det jeg ønsket selv om vi har skrevet frem og tilbake ørten ganger at jeg også ønsker å slette innleggene.

Nå sier han at det blir vanskelig å slette innleggene også, ettersom man må slette ett og ett.

 

Stemmer dette for phpBB forum, eller kan man gjøre det enkelt ? Er snakk om tusenvis av innlegg.

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekket litt rundt og ser ut som det ikke er så veldig lett. Fant en noe uforståelig metode med å gå inn manuelt på filene i databasen og endre dem. Men ellers så ser det veldig vanskelig ut å gjøre. Prøvde på et av mine forum å slette en bruker men ikke postene, for så å lage en ny bruker med samme brukernavn, og velge å slette alle postene da, men det fungerte ikke. Kan evt spørre for deg på phpBB sitt support forum, for å få et endelig svar. (er scotty på forumet forresten, men det skjønte du sikkert)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva forumversjon det er folka bruker, men når en skal slette en bruker i PHPBB3 har man en valgmulighet for å enten beholde postene til brukeren, eller slette de også.(Det er en funksjon som kommer godt til rette om en blir rammet av spambots o.l.)

 

Hvor mange poster er det snakk om her? Og for nysgjerrighetens skyld, hvorfor vil du ha slettet alle postene?

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva forumversjon det er folka bruker, men når en skal slette en bruker i PHPBB3 har man en valgmulighet for å enten beholde postene til brukeren, eller slette de også.(Det er en funksjon som kommer godt til rette om en blir rammet av spambots o.l.)

 

Hvor mange poster er det snakk om her? Og for nysgjerrighetens skyld, hvorfor vil du ha slettet alle postene?

Antar vel at det er snakk om 3.0.3? Det som har skjedd er altså at det har blitt valgt at innleggene skal beholdes, slik som gixxerman skriver,men han lurer på hvordan de beholdte innleggene kan slettes på en enkel måte. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...