Lutador Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Har et lite problem med cs. Musa mi (logitech G9) lagger når eg spiller, går helt fint i menyen og andre spill som feks far cry 2, men på cs 1.6 og source så lagger den. Har prøvd å oppdatere Setpoint og skjermdrivere, men ingen forandring. Prøvde og med razor musa til en kompis og da funka det helt fint. Noen som vet hvorfor dette skjer?
Cpt.Awsome Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 (endret) Du kan prøve og gjøre som de anbefaler hær. Er ikke sikkert det funker men vært et forsøk? Endret 6. desember 2008 av Potion
Lutador Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Du kan prøve og gjøre som de anbefaler hær.Er ikke sikkert det funker men vært et forsøk? Takk for svar, men det hadde ingen effekt. Musa lagger fortsatt like mye.
Lutador Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Bump! La meg omformulere "Noen som vet hvorfor dette skjer?" til, noen som vet kordan eg kan fikse det? På forhånd, takk.
neadii Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 G9 kobles via usben. Får du den koble-ut- og koble-inn-lyden når musa lagger?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Prøvd å endre sensivitet ingame og på musen?
Lutador Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 (endret) Ja. Ingen effekt. Endret 10. desember 2008 av Lutador
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå