Gå til innhold

Ny pc som skal brukes til litt spilling (FM) og ellers mest surfing/kontorarbeid. Lyst på touchskjerm


Mr. Zero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreløpig er ikke de touchscreen tablet-pc'ene fra Hp så veldig gode. Ville absolutt ikke kjøpt en sånn en enda.

 

Har bestilt meg en dell xps m1530 med T9300, Wuxga skjerm, 500gb hdd 5400rpm,4 gb ram, 8600mgt 256 mb ddr3 ram og 9 cellers batteri. Stilig, god ytelse, lett og ta med seg,god lagringsplass samt god batteritid.

 

Den holder i massevis til FM:p (ja, jeg veit at det er santa rosa og litt eldre skjermkort, men utseende,batteri og 3 års xps support gjorde sitt)

Endret av bowardsen
Lenke til kommentar

Hehe, du har rett i det da, men det går an å justeret systemet og få det noen lapper billigere. Mitt kom på 11400,- Kunne droppet 3 års support, men har ikke tid til å måtte sende inn pc'en for flere uker av gangen hvis det skjer noe.

 

Har hatt en multicom kunshan m570 + til 16500K som var totalt overkill for mitt bruk - og egentlig for tung, bråkete og dårlig batteritid til å ta med på skolen. Dernest var det bare feil med den, så jeg ble lei av å måtte sende den inn hele tiden.

 

Dernest har jeg prøvd en xps m1530 med tilsvarende prosessor, ram og harddisk. Den virket nesten mer responsiv en kunshanen - bortsett fra i spill, men du får jo kjørt flere spill på ok settings med ok fps på denne dellen og jeg sparte en del K på det:P

Lenke til kommentar

oki doki;) da får jeg se på noen andre pc-er da. Har noen noe anbefalinger?

vurderte acer-ene som elkjøp har på tilbud nå:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...U=ASPLXAVB0X155

 

og denne :

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...U=ASPLXAVY0X041

 

siden jeg ska kjøpe den på butikken så regner jeg med at jeg slipper å sende den rundt:p

 

er de pc-ene ovenfor billige og bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...