Cpt Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Med tanke på at det er 4år siden wow kom, så kunne han aldri ha vært så avhengig som han sier også slutta for 4-5år siden. Må i alle fall hatt det jævlig travelt da. Regner med at innlegget er ment som et slags "kåseri" for å tilfredsstille alle wow-hatere... eller å sette oss i et allerede dårligere lys. f.eks talglys, som lyser relativt bra, men er skralt dersom det kommer noen og blåser det ut eller noen åpner døra litt for brått, som fører til litt gjennomtrekk eller luft i bevegelse i rommet, som kalles vind. Ja tenkte også noe sånt. Men måtte bare forhøre meg om hva meningen med innlegget var før jeg kommenterte det. Ja jeg er dårlig med å oppfatte ironi og slikt over nettet.
Kverulantus Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 (endret) Med tanke på at det er 4år siden wow kom, så kunne han aldri ha vært så avhengig som han sier også slutta for 4-5år siden. Må i alle fall hatt det jævlig travelt da. Regner med at innlegget er ment som et slags "kåseri" for å tilfredsstille alle wow-hatere... eller å sette oss i et allerede dårligere lys. f.eks talglys, som lyser relativt bra, men er skralt dersom det kommer noen og blåser det ut eller noen åpner døra litt for brått, som fører til litt gjennomtrekk eller luft i bevegelse i rommet, som kalles vind. Geniale svaret xD Holdt på å sprute ( ) på tastaturet.... Ja selvfølgelig cola. Er ikke aleine på kontoret enda Hmm, tørr vits ? jessda, knusktørr. Thats the wai I likez it ^^ Jeg var en idiot som desverre begynte å spille WoW. Verre er det ikke. Føler at du kategoriserer alle oss som fremdeles spiller som idioter jeg. Ihvertfall etter den kommentaren. Endret 9. desember 2008 av Ghraag
OinkOink Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Med tanke på at det er 4år siden wow kom, så kunne han aldri ha vært så avhengig som han sier også slutta for 4-5år siden. Ok, mulig jeg har bommet på nøyaktig årstall, men jeg var 18-19 år når det gjekk til helvete, og i dag er jeg 24. Derfor jeg ca. tok det regnestykket. (Og ja, jeg begynte å spille WoW når det kom ut)
El Fantasma Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg var en idiot som desverre begynte å spille WoW. Verre er det ikke. Du var jo ikke en idiot som begynte å spille WoW, men skal du absolutt kalle deg for idiot (nei, jeg gjør det ikke), så må det være fordi du ikke klarte å leve et normalt liv med spillet som underholdning/hobby.
Cpt Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Med tanke på at det er 4år siden wow kom, så kunne han aldri ha vært så avhengig som han sier også slutta for 4-5år siden. Ok, mulig jeg har bommet på nøyaktig årstall, men jeg var 18-19 år når det gjekk til helvete, og i dag er jeg 24. Derfor jeg ca. tok det regnestykket. (Og ja, jeg begynte å spille WoW når det kom ut) Det blir grovelig feil uansett hvordan du vrir og vrenger på det. WoW har snart vært ute i 4 år i Norge. Og vist du begynte å game WoW når det kom ut, og sluttet for 4-5 år siden så sluttet du før det var release på det. Jeg var en idiot som desverre begynte å spille WoW. Verre er det ikke. Du var jo ikke en idiot som begynte å spille WoW, men skal du absolutt kalle deg for idiot (nei, jeg gjør det ikke), så må det være fordi du ikke klarte å leve et normalt liv med spillet som underholdning/hobby. Det som er tullete her er vel mer det at han har fabrikert en historie.
OinkOink Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg var en idiot som desverre begynte å spille WoW. Verre er det ikke. Du var jo ikke en idiot som begynte å spille WoW, men skal du absolutt kalle deg for idiot (nei, jeg gjør det ikke), så må det være fordi du ikke klarte å leve et normalt liv med spillet som underholdning/hobby. Det viste seg at jeg var en idiot som begynte med det spillet jo, for det var av dette spillet jeg ble idiot. Jeg har spilt dataspill siden 386 maskinene var på markedet, og WoW fucket det til for meg. Selvsagt er det mitt problem, og ikke andre sitt. Men jeg kan ikke lyve og si at det var noe annet en WoW som desverre fikk meg hekta. Hvorfor WoW spillere skal føle seg "stemplet" av min historie skjønner jeg ikke. Alle kan ikke oppnå suksess i livet etter å ha spillt WoW heller....
OinkOink Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Oi du er gammel! Hvis du følte deg støtt av det, så var altså alderen relevant for å fremheve et poeng om at jeg har spilt mange dataspill og at jeg ikke blir hekta på alt som er der ute. (PS: Gla i deg)
Cpt Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Oi du er gammel! Hvis du følte deg støtt av det, så var altså alderen relevant for å fremheve et poeng om at jeg har spilt mange dataspill og at jeg ikke blir hekta på alt som er der ute. (PS: Gla i deg) Og du ble tydeligvis ikke hekta på WoW heller. Siden du begynte å spille det før det kom ut.
OinkOink Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 (endret) Og du ble tydeligvis ikke hekta på WoW heller. Siden du begynte å spille det før det kom ut. Trodde jeg poengterte at reknestykket mitt var feil i denne tråden også, men hva har det med saken å gjøre? Jeg spilte wow når jeg var 18-19 år gammel og var aktiv i gamet i 1 år. Du kan få fikset opp i reknestykket du, siden dette var svært viktig for historien "min" Endret 9. desember 2008 av OinkOink
Cpt Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Og du ble tydeligvis ikke hekta på WoW heller. Siden du begynte å spille det før det kom ut. Trodde jeg poengterte at reknestykket mitt var feil i denne tråden også, men hva har det med saken å gjøre? Jeg spilte wow når jeg var 18-19 år gammel og var aktiv i gamet i 1 år. Du kan få fikset opp i reknestykket du, siden dette var svært viktig for historien "min" Det som brister her er at du har spilt det siden det kom ut, i et år, så sluttet du for 4-5 år siden. Men release av WoW i Norge var mars 2005 tror jeg, i alle fall i 2005.
24355trfgdfgdf Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror folk som blir hekta er folk som har lett for å bli hekta på det meste! Det er ikke WoW som er problemet, men idividet som spiller det.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 I belive in OinkOink. Var vel kanskje bare litt uheldig med matematikken, siden han prioriterte å sitte inne å spille wow, i stedet for å være på skolen.
OinkOink Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror folk som blir hekta er folk som har lett for å bli hekta på det meste! Det er ikke WoW som er problemet, men idividet som spiller det. Ja, det er det ikke noe tvil om. Man har kun seg selv å skylde på, men det blir helt feil å derfor si at WoW ikke er avhengighetsskapende (som mange WoW spillere påstår) Det kaller jeg å være naiv.
Gar0 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 jeg spillte WoW beta i høsten/vinteren 2004. hakke slutta å spille d sia da
OinkOink Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 I belive in OinkOink. Var vel kanskje bare litt uheldig med matematikken, siden han prioriterte å sitte inne å spille wow, i stedet for å være på skolen. Passe på deg selv du, og rette opp "signaturen" din (Stikkord: Olympys)
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Nemmen skulle du ha sett. Er jo flere måneder siden jeg laga siggen og ingen som har nevnt noe før nå. Takker /hug OinkOink
isaac elric Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 De problemene er jo selvskapte ^^ Man må lære å kontrollere seg Leser for mye at Wow ødela livene til folk. Vel, det er rett og slett feil, ettersom man selv valgte å spille spillet. Hva avhengighet angår er det også pga en selv. Wow er i utgangspunktet ikke en unnskyldning for å si at man er usosial og driter i venner osv nesten alt er jo selvskapt din fag. man kan ikke bare skylde på individet.
veluci Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 wow funker jo på en måte som røyk. noen faller for suget og blir hekta.. andre klarer og stritte imot og tar det i mindre doser, og noen er helt imot det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå