sphaa Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Tittel sier vel alt. Jeg har kjøpt meg en litt billig gamepad, men det virker ikke som jeg kan bruke denne i GTA. Er det virkelig bare en Xbox kontroller som fungerer?
Villanden Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Er nok bare Xbox-kontroller som funker i første omgang ja, før patchen kommer. Men som en midlertidig løsning kan du teste dette
sphaa Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 (endret) Jeg lastet ned filene fra den linken du postet, men jeg får ikke skrive over den ene filen i system32 mappen. JEG HATER DET FURP**** VISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10 kroner til den første som skyter Bill Gates! Ja, jeg har prøvd å endre tillatelse, men jeg får ikke til. Edit: fikk endelig til Edit2: Filene fungere som bare det. Spiller GTA4 med min billige kontroller nå Takker for linken Endret 7. desember 2008 av sphaa
ketle Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har Logitech sin nye PC gamepad Chillstream og er veldig fornøyd med den. Den er Xbox360 style http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/p...92&cl=no,no
Priest32 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg skulle gjerne konfigurert joystikken min slik at den kan tas i bruk når jeg flyr.. KUN når jeg flyr altså.. Ellers ikke.. Er det mulig ?
sphaa Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Du kan fint bruke keyboard og en gamepad om hverandre i GTA. Når du vil bruke gamepaden er det bare å bruke den, og når du vil bruke keyboard er det bare å legge fra seg gamepaden og begynne å bruke keyboardet. GTA registrere automatisk hva du bruker for å spille med. MEN hvis det er en joystick du har, f.eks en flyspake vil nok ikke løsningen som er nevnt i post to være en bra løsning. Joysticken vil da bli registrert som en xbox kontroller og det kan kanskje bli litt problematisk. Men det er bare å prøve:) Løsningen går du på at du bytter ut fire filer i system32 mappen slik at GTA trur det er en xbox kontoller som er plugget inn. Hvis du får probleme med joysticken er det bare å kopiere tilbake de orginale filene (husk å ta en kopi av de) Ryktene skal ha det til at du kan bruke en hvilken som helst kontoller når den første patchen kommer, så hvis du ikke har det travelt er det kanskj like greit å vente på den. Nei, jeg og ingen andre vet når patchen kommer:)
THE-DOCTOR Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har Logitech sin nye PC gamepad Chillstream og er veldig fornøyd med den. Den er Xbox360 style http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/p...92&cl=no,no Jeg har nesten den samme.. Bare i ps3 style. Men den funker ikke
ketle Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Min Chillstream 360 kontroll funker. Stod lenge å lurte på om jeg skulle velge PS-style eller 360-style. Fant ut at jeg liker 360 style bedre og faktisk er den som har bredest støtte i spill virker det som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå