Villanden Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Ville bare høre om det er flere ut der som ikke kommer seg inn i multiplayer-games. Jeg finner games in-progress og games som er i lobby, men når jeg skal koble meg opp så blir det loading i et par sekunder, etterfulgt av "Disconnected from the game". Jeg har prøvd mange ganger, men det lar seg ikke gjøre. Før noen spør: 1. Ja, det er en kjøpt versjon 2. Ja, jeg er koblet opp mot Windows Live og Social Club 3. Ja, spillet er ublokkert i firewall. Så, er det flere der ute som sliter med lignende problem?
Solid Snail Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 sliter med å koble på windows live. (nettverk nede/ utilgjengelig) men skulle ikke overraske meg at jeg for samme problemet. multiplayer i dette spillet ville vært helt konge! (men så var det DET da...)
banany12 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Sliter akkuratt med det samme problemet som deg Villanden Har til og med prøvd å opne portene, no luck so far!
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 I hear you brothers. I hear you brothers.
nordemoniac Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 I tillegg kan man ikke bruke VOIP. Når man prøver å ringe andre som er i samme multiplayer game, "You will need a Xbox360 Headset" står det. Er det samme på Controller Configuration, der er det bilde av en X360 kontroller. FUCK Rockstar!
Braekke Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Noen av dere som har funnet en løsning på problemet? Problemet er akkurat det samme for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå