Raidon Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Noen som spiller manager league her. For de som ikke vet hva det er, så er det et interaktiv fotball manager spill. En slags football manager i nettversjon. Ta over et lag, kjøp/selg/tren spillere, utvikle stadioen din og prøv å gjøre det så bra du kan i ligaen og cupen. Og spillet er i utganspunktet gratis. Kan dele erfaringer og generelt snakke om spillet. Raidon Endret 18. januar 2011 av Raidon
alfabanan Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hei! Begynte å spille spillet på torsdag, så har ikke så mye erfaring enda. Driver fortsatt i etableringsfasen. Laget mitt heter Suicide Squad Har du holdt på med spillet lenge? Noen tips?
Raidon Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Hei! Begynte å spille spillet på torsdag, så har ikke så mye erfaring enda. Driver fortsatt i etableringsfasen. Laget mitt heter Suicide Squad Har du holdt på med spillet lenge? Noen tips? Hei. Velkommen til ML. Er i gang med min 2 sesong nå. Så jeg er ikke så erfaren. Noen tips: Les ML skolen. Den dekker det meste. I tillegg spill så mange friendlies du bare kan. Kan spille 250 på en sesong. Men pass på fitnessen din, og sett spillerne på rest hele tiden hvis du spiller mange friendlies. Ellers så oppgrader stadion kapasiteten din aller først, det er der du tjener mest penger i starten. Les og spør på forumet. Du kan sende meg en PM i ML, hvis du lurer på noe spesielt. Laget mitt heter Orkla FK. Ingen andre her på forumet som spiller ML. Trudde det var mange jeg. Vi er jo i overkant av 35000 som spiller på verdensbasis.
Raidon Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Kan jo prøve dette ut. Anbefales. Det er et kjempe interessant spill. Såfremt man liker fotball da. hehe. Bare spør hvis du lurer på noe.
Latias Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Kan jo prøve dette ut. Anbefales. Det er et kjempe interessant spill. Såfremt man liker fotball da. hehe. Bare spør hvis du lurer på noe. Mest aktiv i Internasjonal fotball ( 1078 innlegg / 50% av dette medlemmets aktive innlegg ) Liker dessverre ikke fotball... ...jeg elsker det!
Fabian1105 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ML er et fint og forholdvis uforpliktende spill. Digg med avbrekk på jobb for å sjekke kamp/trening. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå