Gå til innhold

OFP: Red Hammer


Anbefalte innlegg

Operation Flashpoint Gold Upgrade er over oss, og for de av oss som likte Operation Flashpoint er denne pakken et must. Dette er som tittelen røper, en oppgraderings pakke til det originale spillet, en ganske omfattende sådan. Pakken inneholder nemlig alle patchene fram til versjon 1.3, en strategi guide og ikke minst en helt ny kampanje til spillet.

 

Omtale: http://www.gamer.no/omtaler/red_hammer/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare poengtere at det ikke er jeg som skriver alle de anmeldelsene jeg legger ut i denne gruppe. Det er bare kopi av ingress teksten, som ofte er skrevet av anmelder selv eller modifisert av meg i forhold til hva som er skrevet i artikkelen. I tilfelle noen misforstår her. Hvem som har skrevet den kommer fram rett under overskriften for hver artikkel.

Lenke til kommentar

For det første BØR du kjøpe et event. skjermkort på

http://www.datorbutiken.no (siden de er belligst og best).

Hvis du absolutt skal ha ett gforce3 ti200 kort ville jeg ha kjøpt point of view sitt, til 1920 kr.

 

Selv om det finnes "bedre" er dette kortet reference design og pålitelig. Du vil ikke kunne merke forskjell i ytelse !

 

MEN, jeg ville ha kjøpt et point of view ATI Radeon 8500 til rett under 2500, (ja, kjenner flere som har point of view kort, og funker knall).

Og det KJØRER alle spill, samt at driverne til dags dato faktisk er kjempebra.

 

lykke til

Lenke til kommentar

Godt det er flere som føler som meg.

Jeg likte spillet veldig godt, men det framkommer vel rimelig klart av anmeldelsen... :wink:

 

Et av de største problemene for min del er å få spilt det on-line, det er jo nesten umulig å komme over noen gode servere... :sad:

 

Kjetil A Gogstad

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-01-19 20:42 ]

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som følte meg lurt når jeg kjøpte OFP, her dytter codemasters ut (imho) en betautgave og deretter presterer de å produsere 80 mb med patcher som må til for å lastes ned for at jeg skal få det jeg betalte for. Boikott skiten - eller brenn det hos en kompis og bruk pengene på Ghost Recon istedet.

Lenke til kommentar

Ikke veit jeg, men jeg følte det iallfall ikke sånn.

I det jeg startet med Operation Flashpoint første gang så fungerte det iallfall kjempebra for min del, det at de faktisk gidder å komme ut med kule oppdateringer er jo bare positivt.

 

Jeg fikk langt fra noen beta-følelse når jeg begynte, og at du kritiserer dem for å gi ut patcher blir jo litt rart. Jeg har sett fælt få spill som ikke får en haug patcher kasta etter seg...

 

Hvis du trur OFP var ille så burde du prøve Motoracer3, hehe. :wink:

 

For min del så er OFP vel muligens det spillet jeg har vært mest fornøyd med at jeg har brukt penger på, ved siden av alle Rainbow Six spillene. :smile:

 

 

 

_________________

Kjetil A Gogstad

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-01-20 09:57 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...