Gå til innhold

Portering fra MTU tl andre opp.


Anbefalte innlegg

Jeg ringte chess idag for å høre om porterings status. Vil bare vite når kan jeg begynne å bruke mitt ny sim kort fra chess. Og informasjon jeg fikk varat jeg kan ikke portere over nummeret mitt siden Chess har ikke fått nødvendig informasjon fra MTU for å portere nummeret mitt.

 

Hva skal jeg gjøre nå for at det går som den skal? Jeg vil helst ikke miste nummeret mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mistet signalet fra MTU i går og One Call har ikke greid å sende ut nytt sim kort til meg enda så her er det ingen signaler. Noe dritt siden jeg var tidlig ute med å bestille nytt abo hos one call...

Ringte i går og de sa at det var på vei i posten nå og at de hadde prioritert portering fra MTU ????

 

Blir vel kanskje for mange nye på en gang ?

Lenke til kommentar
Jeg mistet signalet fra MTU i går og One Call har ikke greid å sende ut nytt sim kort til meg enda så her er det ingen signaler. Noe dritt siden jeg var tidlig ute med å bestille nytt abo hos one call...

Ringte i går og de sa at det var på vei i posten nå og at de hadde prioritert portering fra MTU ????

 

Blir vel kanskje for mange nye på en gang ?

 

Er det ikke viktigere for deg å beholde nummeret ditt enn å få simkortet, men ikke få over nummeret?

 

Syns de har gjort det en tjeneste når de sier de prioriterte porteringen fremfor simkortet.

Vet ikke om du helt forstod hva de faktisk mente....?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etter og ha sendt mail og spurt om jeg snart får SIM-kortet mitt etter og ha portert meg over fra MTU til Tele2, fikk jeg svar at det kan jeg dra til en forhandler og få..

Så tar sikkert forhandleren seg betalt for og gi meg kort også ...

Sa de noe om hvorfor Tele2 ikke kunne sende ut SIM-kort som normalt? (Antar at det tar noen dager, og ved å gå til en forhandler får du kortet med en gang. Antar nå at du faktisk ble portert over til Tele2, ellers har du vel mistet telefonnummeret ditt.)

Lenke til kommentar
*

Sa de noe om hvorfor Tele2 ikke kunne sende ut SIM-kort som normalt? (Antar at det tar noen dager, og ved å gå til en forhandler får du kortet med en gang. Antar nå at du faktisk ble portert over til Tele2, ellers har du vel mistet telefonnummeret ditt.)

Nei, de sa ikke hvorfor. Regner med at det er pga mye trafikk på porterings fronten etter at MTU gikk under. Regner med at nummeret forsatt er i live ja siden de henviste meg til forhandler for nytt SIM. Jeg porterte egentlig også nummeret over til Tele2, kun fordi jeg ikke ville miste nummeret, jeg bruker det ikke, så tror ikke jeg gidder hente meg noe nytt SIM-kort med det første heller. ;)

 

Dette er alt som sto i mailen fra Tele2, da jeg spurte når SIM-kortet mitt kom.

Hei og takk for din henvendelse.

Nytt simkort kan du få fra en forhandler på dagen hos en av disse forhandlerene:

Elkjøp, Expert, Siba, Lefdal, Japan Foto, Computer City, Smart Club og Euronics.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...