Gå til innhold

Spm ang Sharkoon x-tactic headset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nettopp fått headsettet. Men jeg må ha micèn på venstre øret, altså snu headsettet slik at det som egentlig skal være på høyre, nå er på venstre øret.

dette er da fordi at lyden blir helt feil hvis jeg ikke gjør det. Er det slik det skal være? Ser at på bildene, så er micen på høyre side!

hm

Lenke til kommentar
Etter et kjapt bildesøk på google, var det lett å se at micen var på venstre side på mange av bildene. Så ta det helt med ro.

 

 

Ja har sjekka google jeg også.. ser at de bildene som har den på høyre siden, har en annen mic enn den jeg har. Så det er nok rett at den skal være på venstre sia :)

 

 

Sharkoon x-tatic 5.1?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fikk dette i dag, og lyden er deilig den, men har litt problemer med å stille inn de rette innstillingene...

 

Hvilke lydinstillinger har dere på de 4 innstillinger på volumkontrollen (rear, front ++)??

 

 

Det er jo bare volum... Jeg har rear og front på 4-5. Cen er chat volum så den prøver jeg meg bare frem på... Den sister er bass/vibrasjon den står på 6 nå, og da spiller jeg mest COD4...

 

EDIT: Det hjalp meg en del å lese instruksjonsboken...

Endret av HolyKrist
Lenke til kommentar
Det er jo positivt, men jeg er litt redd for at jeg kommer til å skru chat-lyden helt opp og resten av lydene ganske langt ned for å høre folk, og da er det liten vits i det headsetet.

 

 

Jeg har bare prøvd headsettet på cod4, og der har jeg grei lyd på spillet og samtidlig hører chatten...Er veldig fornøyd med headsettet..Men viss du har plass til det så kan det være en ide å kjøpe et mini surround anlegg til 1200-1500 kroner da...funker bedre det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...