Gå til innhold

Byggja datamaskin (P182)


Xyril

Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Eg held på å byggja min første datamaskin, med eit Antec-P182-kabinett. Eg har vanskar med å få kopla til dei "innebygde" viftene framme, bak og oppe. Eg rekna med at dei skulle koplast "bakpå" molex-kablane frå PSU'en, for så å plassera den på Sys_fan1/Sys_fan2-IC-tingen på hovudkortet. Så syna det seg at den ikkje passa der.

 

Korleis skal eg få montert desse viftene? Hovudkortet er av type Gigabyte GA-EP45-DS3.

 

Edit: Oisann, denne vart visst feilposta. Viss ein moderator kunne flytta den, hadde det vore til det beste.

Endret av Xyril
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo.

 

Eg held på å byggja min første datamaskin, med eit Antec-P182-kabinett. Eg har vanskar med å få kopla til dei "innebygde" viftene framme, bak og oppe. Eg rekna med at dei skulle koplast "bakpå" molex-kablane frå PSU'en, for så å plassera den på Sys_fan1/Sys_fan2-IC-tingen på hovudkortet. Så syna det seg at den ikkje passa der.

 

Korleis skal eg få montert desse viftene? Hovudkortet er av type Gigabyte GA-EP45-DS3.

 

Edit: Oisann, denne vart visst feilposta. Viss ein moderator kunne flytta den, hadde det vore til det beste.

 

 

hei!

 

du har problemer med å koble viftene til strøm og vifte kontrollene? --> annen type kontakt på vifte kabel enn det som er laget for kontrollen?

 

ofte blir slike kontrolle produsert av selskap som også leverer vifter. om du har en annen produsent av viftene så er det ikkje sikkert at de vil passe til kontrollstyringen.

 

men du kan alltids klippe og teipe litt, trikse det til sånn at det fungerer.

 

veit ikkje helt om eg forstod deg helt rett.

 

håper dette hjelper deg litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...