iceraizEr Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Installerte nylig Red Alert 3, og mener å tro at en ny directX versjon ble installert i samme slengen. Problemet er, når jeg da sku teste litt CS (med 16bit) så fikk jeg rare grønne prikker litt overalt på skjermen. Tenkte først at det måtte være directX som fikla noe elns. Men nå har jeg formatert pcen akkurat, samme problem, som dere ser på de to bildene jeg setter opp. Geforce 8800gtx, kjører på windows xp pro 64bit. Noen som har en løsning? forslag?...
iceraizEr Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 BUUUMP ^^..ingen som har peil?:/
weebl Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Har du lest reglene? Bumping av egne tråder skal begrenses til maksimum to ganger med minimum 24 timer mellom hver
iceraizEr Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 nei har nok dessverre ikke det :/
iceraizEr Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 er vel _INGEN_ som har peiling?
(PiD) EiRiCH Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 er vel _INGEN_ som har peiling? Nei. Men hva skal du med 16 bit uansett? Og hvis du har LCD-skjerm burde du sette oppløsningen til max. Tro meg, du har maskin nok til å kjøre alt på fullt.
iceraizEr Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Er akkurat det, for alle (online) som spiller cs, bruker 16bit (stor forskjell med smoken å gjøre) unntatt cuper og på LAN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå