Neville Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er en gutt på 14 år som skal kjøpe meg en bærbar PC. Skal bruke den både hjemme og på skolen. Er ute etter en så god som mulig pc for maks 5000 kr. Skjermstørrelsen skal være på minst 15'' og det bør være en normal lagringskapasitet. Hva vil dere anbefale?
CorporalClegg Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg vil anbefale en Lenovo N500. Kjent kvalitet, ok skjermkort (bra til den prisen) og generelt gode spesifikasjoner.
Neville Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 Hvordan er N500 i forhold til N200? Skal heller ikke bruke Pc'en til noe som helst spilling, kanskje foruten enkle spill som Mario. Noen som vet om denne maskinen er bra? Synes den virker veldig enkel, og derfor er jeg litt skeptisk til den.
Eulogy Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Lenovo er kvalitet. Den har også Intel prosessor, noe den fra HP ikke har. Jeg ville gått for N500. Du får bedre skjermkort, mer minne og større hd.
CorporalClegg Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Alt i alt er N500 mye ytelse for de få kronene ekstra du må ut med i forhold til N200.
Mark 9 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Lenovo er det nye navnet på IBM sine bærbare. IBM har laget datamaskiner omtrent siden de ble oppfunnet... Litt om den aktuelle maskina fra HW.no og testen av forgjengeren finner du her Endret 4. desember 2008 av Mark9
CorporalClegg Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Lenovo er det nye navnet på IBM sine bærbare. IBM har laget datamaskiner omtrent siden de ble oppfunnet...Litt om den aktuelle maskina fra HW.no og testen av forgjengeren finner du her Feil Lenovo kjøpte opp IBM`s PC-avdeling i 2004, og brukte IBM-navnet i to-tre år..
Langkatt Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Lenovo er kvalitet. Den har også Intel prosessor, noe den fra HP ikke har. Jeg ville gått for N500. Du får bedre skjermkort, mer minne og større hd. Hva er galt med AMD prosessor da?
CorporalClegg Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) La oss unngå å la dette bli en diskusjon mellom AMDfanboys og Intelfanboys, det er nok av dem allerede! Endret 4. desember 2008 av hardcoregamer93
Mark 9 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Feil Lenovo kjøpte opp IBM`s PC-avdeling i 2004, og brukte IBM-navnet i to-tre år.. OK, så tok jeg feil. Greit det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå