Gabsterino Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 har nettopp kjøpt mitt første guitar hero, startet spillet. men hvordan starter jeg gitaren? De grønne xbox ringene blinker bare, har også prøvd å trykke på en annen knapp her og da snurrer de grønne lysene rundt, men ingenting skjer.???? Hva skjer?
kjermy Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Du skal holde inne en knapp tror jeg... Xbox knapp ellernoe... Har ikke xbox selv, så er ikke sikker EDIT: Hvilke ringer blinker, de på gitaren eller de på Xboxen? Endret 4. desember 2008 av Lolli
osmoen Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Under gitaren, altså nederst om du skulle holde den oppreist, er det en svart knapp. Trykk på denne etter du har trykket den svarte knappen foran på Xbox-en din, der er den lokalisert ved siden av kontrollerportene. Dette for å koble sammen Xbox-en og gitaren.
brrah Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Trykk på den lille knappen på konsollen deretter trykker du den lille connect knappen på gitaren.. Den er der et eller annet sted..
cliffme Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jepp, du må pare den nye gitaren med xbox'n din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå