Gå til innhold

[GTA]Hvordan logge ut av rockstar social club for å hindre MMA10?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er da en av idiotene som har kjøpt GTA4 isteden for å laste det ned, og dermed frivillig betale for å gå igjennom et lite helvete med registreringer osv (er ikke lenge før de skal ha personnr...). Jeg har installert det, pluss Live, social club og what not for å få spilt det. Jeg får denne "mma10" feilmeldingen når jeg skal starte spillet, og leser at jeg må logge ut av rockstar social club for å få det til å funke. problemet er at uansett hva jeg gjør, så får jeg ikke startet GTA uten å først starte social club (den kommer av seg selv). jeg prøvde til og med å starte spillet, for så å raskt logge av social club igjen mens spillet startet, men tror dere ikke dritten stoppa oppstarten av spillet for så å komme igjen?!

Hvordan starter jeg GTA uten å starte opp social club? takker veldig for svar!

Endret av hardrock_ram
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har steam-versjonen selv, og vet desverre ikke hvordan din versjon ser ut. Men hos meg så kommet det opp et vindu når jeg kjører spillet. Her må jeg trykke på 'play' for at spillet skal starte. Oppe i høyre hjørne kan jeg logge inn og ut av social club.

Du kan jo prøve å deativere nett tilgangen din mens du starter spillet. Har lest at det også skal fungere.

PS. Slapp ikke unna registringene jeg heller...

Skrevet

jeg fant ut av det. bare jeg som lagde konto på egenhånd på netet, og den stod på automatisk login. jeg fikk det til å funke, men er det slik at man må være lgoget på for å kunne save?!

Skrevet
Når du har startet spillet, logger du deg direkte på Live derfra. Da fungerer det.

Du kan også hoppe ut i windows etter at spillet har startet, og logge inn på sosial club. Da får du tilgang til multiplayer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...