jonna123 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Klarte å miste pcen i gulvet fra hofte høyde. Nå er skjermen helt knust, men det virker som resten fungere, kan slå den på å se noe glimt fra skrivebordet. Det jeg lurer på er om dette går an å fikses? Om jeg tar den med til elkjøp kan de da fikse det? Må nok skifte hele skjermen så hva vil dette antagelig koste?
black-light Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 (endret) jeg vet ikke sikert, men det skader sikkert ikke å høre på Elkjøp. nesten alt går an å fikse, men det har også sin pris og tid. Endret 3. desember 2008 av black-light
Mompen Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Ny skjerm, ca 3000-6000kr, avhengig av skjermen.
jonna123 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Pcen kosta jo bare 7000, da kan vel ikke skjermen kosta 3000?
Mompen Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Skal de byttes på et verksted koster det skjorta, de tar godt betalt for delen + arbeidet + frakt osv.. Sjekk heller om du får tak i lignende skjerm på f.eks Ebay og gjør det selv
jonna123 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Ikke dumt, men er det veldig vanskelig å skifte skjerm? Er det tid krevende? Kan jeg bare se på noen guider som viser meg hvordan? Kan jeg riskikere å ødelege hele pcen? Takk for svar:)
Mompen Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Husk om du bytter skjerm \ skrur opp pc`en selv vil du bryte garantien på den, kan nok være litt plunder med å bytte den, men hør med et lokalt verksted \ der du kjøpte den om de kan ordne en pris på bytte for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå