Eraserhead83 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 (endret) (ops, emnet skulle vert lagt inn på en fallout 3 side) Lurer på følgene: -Jeg er snike,lockpick,smallgun spec. Vist jeg har med meg hunden"dogmeat" rundt vil han avsløre meg når jeg nermer meg fiender i snikemodus ? -Har hørt en kan ha med seg hjelpere som bærer ting for en, hvem/hva er dette? -Noen som har en bra metode for å tjene raske caps`? -Hvem er det som betaler godt for scrap metal? -Takk Endret 4. desember 2008 av Eraserhead83
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Skjønner at du mener fallout 3 men det er det ikke alle som gjør! Og emnetittelen din er dårlig.
kjermy Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Du tjener penger på scrap metal ved å først hjelpe "rørleggeren" i byen med å fikse et par vannlekasjer.... Snakk med han i vannverket i megaton, og finn 3 rør rundt i byen som lekker... fiks dem, og stikk tilbake til vannverkmannen og snakk med han... Da vil han begynne å ta imot scrap metal og betale for det
nullet6 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 han ene duden i underworld gir deg en stimpack, radaway eller en ting til som jeg ikke husker per 5. scrap metal. mye kjekkere. Dogmeat avslører deg ja
Tomtruck Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Hvordan kommer jeg inn i vault 101 igjen? Glemte bobble head'n på fars kontor
Bjonski Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 No one ever enters, and NO ONE ever leaves!
kjermy Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det går an å komme inn har jeg hørt.... men lurer veldig på hvordan
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Sugar Bombs er jo også knall å tjene penger på. Mye enklere å finne scrap metal, men begge er jo så klart en god kombo. Bikja sender du tilbake til vault 101. Trodde den var god i starten, men ble bare slitsom og løp i veien etter hvert.
VIGGO123 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Hvordan komme inn i Vault 101... Omtrent halvveis i main questen. Hvis du drar tilbake til området i nærheten av 101 vil du få inn en nødmelding fra Amata (eller noe), som ber deg komme å hjelpe til med noe inne i 101.
rassipikky Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 caps er egentlig veldig lite vits med i detta spellet, trenger ikke så veldig mye, trur jeg avslutta spellet med 20000 caps
TheCatIsALie Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hvordan komme inn i Vault 101... Omtrent halvveis i main questen. Hvis du drar tilbake til området i nærheten av 101 vil du få inn en nødmelding fra Amata (eller noe), som ber deg komme å hjelpe til med noe inne i 101. Funker det når du er veldig nærme slutten også?
Darkbuster Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hvordan komme inn i Vault 101... Omtrent halvveis i main questen. Hvis du drar tilbake til området i nærheten av 101 vil du få inn en nødmelding fra Amata (eller noe), som ber deg komme å hjelpe til med noe inne i 101. Funker det når du er veldig nærme slutten også? Funket ihvertfall for meg, når jeg var på siste oppdraget før jeg begynte på alle side-questene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå