Gå til innhold

FALLOUT 3! Et par spørsmål!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

(ops, emnet skulle vert lagt inn på en fallout 3 side)

:new_woot: Lurer på følgene:

-Jeg er snike,lockpick,smallgun spec. Vist jeg har med meg hunden"dogmeat" rundt vil han

avsløre meg når jeg nermer meg fiender i snikemodus ?

-Har hørt en kan ha med seg hjelpere som bærer ting for en, hvem/hva er dette?

-Noen som har en bra metode for å tjene raske caps`?

-Hvem er det som betaler godt for scrap metal?

-Takk :ph34r::thumbup:

Endret av Eraserhead83
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Skjønner at du mener fallout 3 men det er det ikke alle som gjør! Og emnetittelen din er dårlig.

Skrevet

Du tjener penger på scrap metal ved å først hjelpe "rørleggeren" i byen med å fikse et par vannlekasjer.... Snakk med han i vannverket i megaton, og finn 3 rør rundt i byen som lekker... fiks dem, og stikk tilbake til vannverkmannen og snakk med han...

Da vil han begynne å ta imot scrap metal og betale for det ;)

Skrevet

han ene duden i underworld gir deg en stimpack, radaway eller en ting til som jeg ikke husker per 5. scrap metal. mye kjekkere. Dogmeat avslører deg ja

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Sugar Bombs er jo også knall å tjene penger på. Mye enklere å finne scrap metal, men begge er jo så klart en god kombo.

Bikja sender du tilbake til vault 101. Trodde den var god i starten, men ble bare slitsom og løp i veien etter hvert.

Skrevet

Hvordan komme inn i Vault 101...

Omtrent halvveis i main questen. Hvis du drar tilbake til området i nærheten av 101 vil du få inn en nødmelding fra Amata (eller noe), som ber deg komme å hjelpe til med noe inne i 101.

Skrevet

Omtrent halvveis i main questen. Hvis du drar tilbake til området i nærheten av 101 vil du få inn en nødmelding fra Amata (eller noe), som ber deg komme å hjelpe til med noe inne i 101.

Funker det når du er veldig nærme slutten også?

Skrevet

Funker det når du er veldig nærme slutten også?

Funket ihvertfall for meg, når jeg var på siste oppdraget før jeg begynte på alle side-questene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...