Gå til innhold

Gta IV- Store problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

magge_67:

har du prøvd de nyeste skjermdriverne? De ser ut til å ha fikste problemene for meg, jeg har 64-bit og geforce 9800..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja---dette var godt å lese,det betyr at det ikke bare er meg her i verden som hater litt akkurat nå...skjønt,"litt og litt"....

¤%&/()=?!!!!!arrrrg!

Trodde Battlefield2 var krevende å komme i gang med på multiplayer,jeg og en kompis holdt på i timevis med innstalleringen på det,men dette...

Nei fytte F...kan noen forlkare meg HVORFOR vi må være pålogget så mye rart bare for å kunne save spillet?Da jeg endelig etter mye surr fikk begynt å spille,lagget selvfølgelig spillet og bilkjøringen var rævva og kjip,så skulle jeg save etter å ha kommet til "hybelen"men neida..da måtte jeg logge meg inn på LIVE.Og så skulle LIVE oppdatere underveis..jeg fikk da beskjed om at spillet muligens ville bli avsluttet..javel..så forsøkte jeg å registrere meg,men LIVE godtok ikke birthdate uansett hvilket tall jeg skrev..vet dere hva?

Da gå jeg opp alt....

Endret av ArkArk
Skrevet

Funker problemfritt her ihvertfall, spillet er krevende enest men. Mange av de feilene listet her er problem Rockstar har laget hvis du bruker piratversjon.

Skrevet

Rockstar har mistet all min tillit. De er nå på listen over ubrukelig utviklere som jeg inderlig håper går konkurs!

Ja...DET HÅPER NESTEN JEG OGSÅ-Så kanskje jeg ikke lar meg lure til å kjøpe en evnt GTA V-for der må du antagelig være programerer for å spille.alså..-GTA IV-større flopp har jeg aldri sett...beta versjon sier noen..jeg drar den enda lengere og kaller dette ren svindel da de selger et ikke skikkelig testet produkt men skal likevel ha fullpris..

at vi finner oss i dette!

Skrevet

...ja, ja osv...

Jeg har Vista Ultima 64 bit, firekjerner klokket til 3,2 GHz, 890MHz minne, GTX280. Driver 180.48. Siste spillpatch. Den siste 180.84 (?) synes jeg det var mer fuzz med. Innstalleringen gikk feilfritt, bare å fylle inn skiten underveis, huke av på husk passord, og spillet starter normalt hver gang. Starter fra snarveien "Spill" i Vista.

Ligger på ca 25-50 FPS. Kjører med "opptaksfunksjonen""off".

Har fått endel kræsjer noen timer ut i spillet. Er bare 11% på vei. Etter kræsjene laster jeg inn spillet fra start igjen, og kjører noen timer til, før det henger og kræsjer igjen. Det er det første GTA jeg spiller, og jeg digger spillet totalt, globalt og internasjonalt. Men utviklerene skulle vært kokt! Fkrs!

Spiller med litt lavere distance, enn auto configure setter opp. Render og Texture på "High". Ca 890 GB video minne brukt.Spillet har fler opplevde feilmeldinger i 1650x1080, enn når jeg spiller det i 1920 x 1080(?)(Som er en vanlig flatskjerm)Samme grafiske innstillinger på begge. Grafikken ser litt glattere og fetere ut i 1920x1080.

Feilmeldinger:

-Out of video memory -

-GTA IV ERROR 10 som visstnok har noe med Social club å gjøre.

Det er disse feilmeldingene som går igjen. HAr ikke giddet å sjekke fix enda.

God Fornøyelse!

• 3 uker senere...
Skrevet
Ja---dette var godt å lese,det betyr at det ikke bare er meg her i verden som hater litt akkurat nå...skjønt,"litt og litt"....

¤%&/()=?!!!!!arrrrg!

Trodde Battlefield2 var krevende å komme i gang med på multiplayer,jeg og en kompis holdt på i timevis med innstalleringen på det,men dette...

Nei fytte F...kan noen forlkare meg HVORFOR vi må være pålogget så mye rart bare for å kunne save spillet?Da jeg endelig etter mye surr fikk begynt å spille,lagget selvfølgelig spillet og bilkjøringen var rævva og kjip,så skulle jeg save etter å ha kommet til "hybelen"men neida..da måtte jeg logge meg inn på LIVE.Og så skulle LIVE oppdatere underveis..jeg fikk da beskjed om at spillet muligens ville bli avsluttet..javel..så forsøkte jeg å registrere meg,men LIVE godtok ikke birthdate uansett hvilket tall jeg skrev..vet dere hva?

Da gå jeg opp alt....

I rundt det øyeblikket der, fikset jeg crack + lagde offline acc.

Når jeg ble lei av det igjen, så kjøpte jeg det til PS3 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...