m_8 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Fant dette: http://www.amazon.com/Need-Speed-3-Hot-Pur...2586&sr=1-2 men er litt usikker på om det virker på vista. Noen som vet?
With Odin on my side! Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Er det nyere enn 2006 så funker det på vista hvis det er for windows.
branick Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Er det nyere enn 2006 så funker det på vista hvis det er for windows. Hvordan konkluderer du det pga årstall? Spill laget til windows som er fra 05 eller tidligere virker ikke på vista mener du? Da kan du ikke ha prøvd mange eldre spill grundig nok med kompatibilitetsmodus tror jeg?
Hammarhaus Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg har prøvd det på 32-bits Vista. Eneste problemet er at spillet går "tregt", altså.. slow-motion EDIT: Her er en Vista-patch Endret 2. desember 2008 av Hammarhaus
With Odin on my side! Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hehe, trenger ikke klikke for det om jeg beregner det på årstall? Grunnen til at jeg konkluderte med årstallet er fordi spill som er laget etter 2006 er kompatible med Vista, og når jeg sier kompatibel, da mener jeg at spillet er sertifisert til å kunne brukes for Vista. Det vil da sies at profersionelle mennesker har sittet å testet spill, og konkludert om det er beregnelig. Og spill som kommer fra feks 05 vil ikke alltid være kompatibelt med Vista, på grunn av kjernen i operativsystemet er bygget på en annen måte en i feks XP. Jeg sier ikke at det ikke vil funke, men foreksempel fargeoppsettet i vista er forskjellig fra eldre pcer. Og er ikke alle spill du får innstallert. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke sitter å tester spill for å skjekke om det er kompatibelt. Har bedre ting å gjøre Jeg spiller faktisk ikke spill i det heletatt...
branick Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg klikker alltid Nei bare lurte på hvorfor du konkluderte med det basert på årstall og det svarte du jo på
Khogn Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Er det nyere enn 2006 så funker det på vista hvis det er for windows. Need for Speed 3 kom uansett ut i 1998. Edit: Jeg har fått NFS4 til å funke i Vista. Husker jeg riktig er det samme motor som NFS3. Endret 3. desember 2008 av Khogn
With Odin on my side! Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg klikker alltid Nei bare lurte på hvorfor du konkluderte med det basert på årstall og det svarte du jo på Hehe, oppfatta det som om du lekte smart Ja, da fikk du også svar! Men bare prøv, skader ingen ting å prøve...
Hammarhaus Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Om ting går galt, så kan du prøve Vista-patchen jeg linket til, lengre oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå