Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din Metode På Og Komme I Senga.


Fotgrafen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være ærlig har jeg aldri vært i en situasjon hvor jeg har hatt behovet til å lure en jente i sengen, er jomfru for de som lurte.

 

L4r5, ditt navn har vel som jeg kan se ingen direkte forbindelse med noen av forumene her på siden? For å være ærlig har jeg alltid tenkt på deg som "Lars". Håper ikke dette rakker ned på ditt selvbilde, kanskje det til og med var meningen. Kommentar innvilget.

Lenke til kommentar

Hvis trikset er å få ei dame som du vet liker deg med inn på et rom, så er saken ganske så enkel.

 

Leig en dårlig film og prioriter god mat. Hør på henne om hun har noe på hjertet. Hold rundt henne, kil henne på ryggen (de fleste elsker det), så begynner kyssinga og da er det bare å begynne å gnikke litt hender nede ved sprekken hennes;)

 

"Skal vi fortsette på rommet" spørsmålet ditt kommer når du har komt så langt at du er nede i buksa hennes, og du kjenner hun er blitt våt;) Vil hun ikke knulle da, så må det være noe gærnt med deg som person.

Lenke til kommentar
Hvis trikset er å få ei dame som du vet liker deg med inn på et rom, så er saken ganske så enkel.

 

Leig en dårlig film og prioriter god mat. Hør på henne om hun har noe på hjertet. Hold rundt henne, kil henne på ryggen (de fleste elsker det), så begynner kyssinga og da er det bare å begynne å gnikke litt hender nede ved sprekken hennes;)

 

"Skal vi fortsette på rommet" spørsmålet ditt kommer når du har komt så langt at du er nede i buksa hennes, og du kjenner hun er blitt våt;) Vil hun ikke knulle da, så må det være noe gærnt med deg som person.

Først og fremst: gnikke litt hender nede ved sprekken? Siden dette står i sammenheng med kiling på ryggen, kan man undres på hvilken sprekk du mener. Og jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener en gang ^^

 

Så til siste delen. Det er ikke ofte jenter synes det er så veldig romanstisk/sexy når gutter spør om de vil ha sex. Det er som å spørre om lov. Turn off!

Lenke til kommentar
Først og fremst: gnikke litt hender nede ved sprekken? Siden dette står i sammenheng med kiling på ryggen, kan man undres på hvilken sprekk du mener.

Haha :D

 

Trådstarter: Finn deg heller ei maskulin berte, så skal du få se hvordan det er å bli lurt til sengs. Hun blir opphisset, og når du ser blodårene i panna hennes pulserer, og bicepsene utvider seg på størrelse med låra dine idet hun tar tak i pungen din og drar deg inn på soverommet. "Kom! Nå ska vi lag unga!"

 

Hvis du absolut må lure noen, så er det bare å si: "Sett deg her i senga mi du jenta mi, så skal du få se på frimerkesamlinga mi" Damer eeelsker sånt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...