Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Store ytelsesproblemer med Inspiron 1520 laptop. Har prøvd det meste...


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Info om laptopen: Dell Inspiron 1520: t7250 2Ghz Intel Centrino Duo, 8600 GT 256mb, 2gb ram, 250 GB Harddisc 5400 rpm

 

Laptopen min har i den siste månaden fått mykje svakare ytelse. I starten var det nokre dagar då maskina var treig, og nokre dagar då den fungerte som den skulle. Men nå har det vorte permanent.

 

Eg har tidlegare hatt NULL problem med å køyre Farcry 2, Fallout 3, Crysis, Red Alert 3, Left 4 Dead, Football Manager 09 på ganske relativt høge innstillingar. No tildags er Football Manager 2009 heilt uspelbart. Det går utruleg treigt, og er skikkeleg laggy. Og dette på trass av at eg har skrudd ned innstillingar for å sjekke om det fungerar.

 

Left 4 dead dett ned til 10 fps så snart nokre zombiar dukkar opp, og elles når det ikkje er action held seg på ca 25 fps. Og dette er etter at eg har skrudd ned grafikken, frå tidlegare nivå. Og før gjekk alt veldig smooth, sjøl når det kom hordar med zombiar.

 

Til og med spel som Warcraft 3 har eg problem med. Om eg spelar med same innstillingar som før ligg eg på 15-35 fps. Har måtte skrudd ned grafikken her og, for å halde det spelbart.

 

Har observert Windows Oppgavebehandling når eg driv med "vanlige" oppgåver når eg surfer, elelr ser gjennom filer. Om eg dreg eit vindu raskt frå side-til-side legg vinduet igjen mange, svært midlertidige, kopiar av seg sjølv, samtidig som CPU bruken skyt opp til 80-90%.

 

Om eg f.eks går inn på sider som Db.no med mange flash baserte reklamebannera så sluk også dette mykje kraft, og alt blir litt meir hakkande.

 

Minnebruken ser ut til å vere ganske stabil.

 

Ingenting fysisk har hendt med laptopen og ingen grafiske feil oppstår når eg spelar(type artifacts etc). Einaste eg gjer av og til er å kople laptopen opp mot TV'et mitt for å sjå ein serie/dvd på større skjerm. Noko som går fint.

 

Før eg formaterte gjor eg dette:

Defragmentert

Oppdatert Windows

Søkt etter virus,spyware

Strippa windows ned til windows 2000 theme, svart bakgrunn osv.

Alle unødvendige prosessora lukka vekk

Sjekka at det står High Performance på Nvidia control panel

Prøvd forskjellige drivera til skjermkortet

 

Etter formateringa har eg fortsatt same problem.

 

Kva kan dette skuldast? Er det hardware relatert?

 

Eg har også posta på dell forumet og sendt ein mail til tech support, men ventar svar.

 

Takker for svar!

 

EDIT:

 

tok ein test med 3dmark06:

 

 

2318 3DMarks

SM 2.0 Score 1094

SM 3.0 Score 1095

CPU Score 496

 

Ifølge Windows sin kvalifisering av min nåverande ytelse er den slik:

CPU - 2.9

Minne - 2.8

Grafikk - 5.9

Spillgrafikk - 5.3

primær harddisc - 5.2

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...