Rusma Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Når jeg skrur min Tundra laptop på, piper den 4 korte pip med litt mellomrom, og skrur seg av igjen. Dette skjedde etter at jeg forsøkte å installere et opertivsystem på den, men ombestemte meg og skrudde den av igjen med av/på-knappen. Nå vil den ikke starte mer Hva kan jeg gjøre?
Trainman Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Her kan du lese om pipelyder under oppstart.
Rusma Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Så det er kansje "CH000607", men er ikke sikker på om den har "ami". Det er ikke blitt lagt til noe hardware. Det virker som en diffus feil. Jeg kan høre at dvd-spilleren starter, og den kan åpnes og lukkes på den korte tiden. Harddisken reagerer på vanlig måte, men skrur seg av ganske kvikt. Er det vanlig å ta fra hverandre en laptop ved feilsøking som dette?
Rusma Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Har når skrudd den delvis ifrahverandre: harddisk, hovedkort, skjerm, tastatur, ram, ps/2-pekeenhet, og diverse deksler rundt er frahverandre i deler. Hva er det jeg skal se etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå