Gå til innhold

Verdi ps3 40gig++

wantlol2k

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer bare på hva en ps3 40gig med 4 kontroller og 3 spill (cod4, pes 2008 og unrealtournament) er verdt?

Om tråden er mot reglene, bare slett den! visste ikke hvor jeg ellers skulle spørre ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje gjettet på 200,- per spill og kontrollere = 1200,- (én kontroller er inkl. med konsollen) + 2000-2500 for konsollen. Men det er selvfølgelig avhengig av standen på alt sammen.

Skrevet

alt er 10 måneder gammelt, vet ikke standaren på det.

Tilbudet er som han nevnt over på 4000 kroner.

er dette noe å hoppe på?

har 40 gig mye å si kontra 80?

Skrevet
alt er 10 måneder gammelt, vet ikke standaren på det.

Tilbudet er som han nevnt over på 4000 kroner.

er dette noe å hoppe på?

har 40 gig mye å si kontra 80?

Eneste forskjellen mellom 40 gb og 80 gb er harddisken som på 80gb er dobbelt så stor. Husk at en 250gb hardisk ikke koster mer enn 700,-. Men er det snakk om å kjøpe den 40gb pakka til 4k?

Skrevet

to brukte kontrollere kan ikke være verdt 1000kr, ikke snakk om heller.. søk litt rundt etter slike tilbud på ebay, finn og qxl. Så ser du hva du bør betale..

Skrevet
to brukte kontrollere kan ikke være verdt 1000kr, ikke snakk om heller.. søk litt rundt etter slike tilbud på ebay, finn og qxl. Så ser du hva du bør betale..

4 kontrollere..

Skrevet

Jepp, vurdere å kjøpe denne pakka. er det vanskelig å sette inn større harddisk ved behov senere?

Nå er det snakk om å kanskje få med gitar hero med to gitarer for 4200, da er det vel bare å hoppe på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...