hakongram Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Har et par filmer som er kodet i x264 .mkv format. Noen av de spiller av helt fint uten problemer, mens noen ikke sync'er opp i det hele tatt. Er dette mest sannsynlig p.g.a feil koding eller kan det skyldes noe hardware ? Bruker MediaPlayer Classic Homecinema og alle filmene er i 1080p.
Smurfulf Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Du kan løse de fleste problemene med oppdaterte codec's, (ikke de som er kodet inn i filmene selvfølgelig). Prøv å installere K-Lite Mega Codec Pack 4.3.4, fungerer med det meste av filformater Finner den her --> http://fileforum.betanews.com/detail/KLite...k/1080441198/1/
hakongram Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 Har allerede MediaPlayer Classic Home Cinema, VLC og CoreAVC innstallert. Det spiller av det jeg har prøvd, men x264 filer i 1080p har nå begynt å hakke. Kjører Vista Ultimate og i motsetning til XP så får jeg ikke kjørt hardware acceleration med skjermkortet mitt. Står denne beskjeden : "Your current display driver does not allow changes to be made to hardware acceleration settings." Noen som vet hvordan jeg kommer rundt dette ? Media Player bruker nå ca 45-50% i motsetning til 5% av ressurser som den gjorde tidligere. Er det noe spesielt fra K-Lite Mega Codec Pack jeg kan trenge i tillegg som vil fikse dette ?? Takker for hjelp !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå