Azaseth Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Hei! kjøpte Ipod Touch på lørdagen, og fra lørdags ettermiddag til søndag formiddag sto den på lading via USB hele natten, men det store grønne batterier blir ikke fullt?... Noen ganger lyser den opp, og lager en lyd.. fullt ladet?? eller vil den ikke lade mer?..
RandiA Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Hei! kjøpte Ipod Touch på lørdagen, og fra lørdags ettermiddag til søndag formiddag sto den på lading via USB hele natten, men det store grønne batterier blir ikke fullt?... Noen ganger lyser den opp, og lager en lyd.. fullt ladet?? eller vil den ikke lade mer?.. Det kan ta lang tid å lade gjennom USB og PC'n ja, har jeg inntrykk av. Selv lader jeg aldri min iPod på den måten, har lader og bruker strø-nettet. Da går det på mindre enn en time ja. RandiA
Azaseth Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 ok, prøvde nå å bytte til USB porten som er bak pcen (rett i hovedkortet) istedenfor en som er forran på pcen (multibox elns?). Så ut til at det gikk raskere nå! Også sluttet det å blinke øverst til høyre (bare lyn-icon der nå). Var lyn-icon og et støpsel icon før! bra tegn? hehe
RandiA Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 ok, prøvde nå å bytte til USB porten som er bak pcen (rett i hovedkortet) istedenfor en som er forran på pcen (multibox elns?). Så ut til at det gikk raskere nå! Også sluttet det å blinke øverst til høyre (bare lyn-icon der nå). Var lyn-icon og et støpsel icon før! bra tegn? hehe Ja, det er riktig..leste i en eller annen bruksanvisning at man måtte bruke en "direkte" USB port, og at den foran på mitt "tower" ikke er "sterk" nok. RandiA
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Det er litt piss. USB port er USB port så lenge den har strøm - men de portene foran kan være porter uten ekstra strømtilgang, dvs de deler 500mah istedetfor å ha 500mah hver. Jeg har 11 USB greier koblet til min laptop, deriblandt 2 4port huber med egen strømforsyning. Ipoden lader fint på huben, og huben drar også fint eksterne 2.5" harddisker som er det mest strømkrevende man kan ha. Så "rett i maskinene" er ikke nødvendig så lenge man har hub med strmforsyning Endret 1. desember 2008 av Slettet+89234341
RandiA Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Kommentar til siste...det har du rett i, min lader også greit fra en hub, men ikke fra USB inngangen i fronten av mitt Tower... RandiA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå