Gå til innhold

Nytt design på flinkbisk.net


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der følgende står, bør det gjøres noen froandringer. Klarte ikke å forstå hvilke tall som hørte til hva:

Besøkende totalt: 1726 I dag: 13 Online no: 1

 

Ellers blir menyen ødelagt i FireFox og de var litt mye dødplass på sidene. Også litt for svart-på-hvitt-nettside der hvor innholdet er. Prøv å heller ha en gråfarge på teksten.

 

Ellers en fin hjemmeside :)

Lenke til kommentar

Ren, pen og oversiktelig side.

 

I mine øyne kræsjer lillafargen i bakgrunn med fargene i headerbildet. Prøvd med en annen farge? De to fargene står ikke kjempegodt til hverandre. Prøvd med komplimentærfargen til grønn/oransje?

 

Hover med understrek på hovedmenyen hadde også gjort seg. Kun lilla blir litt lite tydelig. Ønsker meg også markert i hovedmenyen hvilken side jeg er på. Dvs. at den respektive kategorien er lilla med understrek. Hvor er jeg? - Hvor skal jeg? - Hvor har jeg vært?, er viktige spørsmål.

 

Typografien er også litt inkonsekvent. Varierende størrelse på tekst på noen sider. Kjør samme skrifttype og størrelse på alle sidene. Footer må også jobbes litt med, som nevnt over.

 

Jeg ser heller ikke noen kontaktkategori i hovedmenyen? Er tanken at man finner denne i footer? Det er helt klart en konvensjon med kontakt-info i footer, men ikke alle er klar over det. Jeg ønsker at kontaktopplysninger skal være lett tilgjengelig på en nettside.

 

Du har et godt utgangspunkt! Lykke til! :)

 

EDIT: En veldig fin app fra Adobe er Adobe kuler. Plott inn en farge, og programmet forteller deg hvilke farger som harmonerer/passer sammen med den. Så kan du dra i spakene for å få de valørene du ønsker :)

Endret av Prytz.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...