Gå til innhold

[Løst]HTC Touch Diamond VS Blackberry Pearl flip 8220


AlfJ

Anbefalte innlegg

Hei. Ja, tittelen sier det meste hvilken mener dere passer mine behov best vil ha en "fancy" mobil.(Som begge disse to er) Jeg sender for det meste SMS og bruker internett og facebok, så må ha en som er god å skrive fort på.

 

Må ha:

Kamera 2mpx

Bluetouth

Mp3 spiller

 

Så HTC Touch Diamond eller Blackberry Pearl flip 8220?

Endret av AlfJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg skikkelig i tvil. Det er så mange fancye telefoner uten tastatur ute på markede nå. Det står mellom:

 

-Nokia Tube

-Samsung Omnia

-Htc touch diamond

 

Krav(Oppdatert):

 

-Ikke for stor

-minst 2 mpx

-MMS

-God batterilevetid

-Rask(ikke treg til å åpne mapper/Mld)

-MP3 spiller

Lenke til kommentar
Nå er jeg skikkelig i tvil. Det er så mange fancye telefoner uten tastatur ute på markede nå. Det står mellom:

 

-Nokia Tube

-Samsung Omnia

-Htc touch diamond

 

Krav(Oppdatert):

 

-Ikke for stor

-minst 2 mpx

-MMS

-God batterilevetid

-Rask(ikke treg til å åpne mapper/Mld)

-MP3 spiller

Omnia får vel best på alle de kravene, ihvertfall ifht HTC HD, Nokia Tube vet jeg ikke så mye om.

Lenke til kommentar
Nå er jeg skikkelig i tvil. Det er så mange fancye telefoner uten tastatur ute på markede nå. Det står mellom:

 

-Nokia Tube

-Samsung Omnia

-Htc touch diamond

 

Krav(Oppdatert):

 

-Ikke for stor

-minst 2 mpx

-MMS

-God batterilevetid

-Rask(ikke treg til å åpne mapper/Mld)

-MP3 spiller

 

Vis du skal ha en mobil med lang batterilevetid, trenger du ikke se på diamond engang.

Da ville jeg heller ha sett på samsung omnia, sony ericsson x1 eller touch hd som du foreslo.

Endret av theotheman
Lenke til kommentar
Trekkes noe mot Samsung omnia. Noen som har noe erfaring med denne?

Har den nå, er veldig fornøyd, men en såpass avansert mobil krever at du setter deg inn i funksjonene, noe jeg enda ikke har fått tid til. Batteritiden er bra, skjermen er ikke uskarp som amobil vil ha det til, kameraet er definitivt bra nok, den er rask _i forhold til_ andre wm-telefoner, men tregere enn de enkleste mobilene på markedet. Den er også mindre enn Iphone, men ikke så snerten som Diamond.

Lenke til kommentar

Kan informere om at kompakt qwerty på skjermen til Touch Diamond fungerer utmerket. Savner ikke skikkelige knapper. Som med alle mobiler trengs litt trening for å bli effektiv og gjøre seg kjent med ordbok osv.

Ypperlig mobil, som kan bruke lite strøm om man skal på en lengre reise (skru av div saker).. Har ikke hatt behov for det enda, men har miniusb og lades fra laptop/pc, så man er berget i alle tilfeller!

Lenke til kommentar
Trekkes noe mot Samsung omnia. Noen som har noe erfaring med denne?

Har den nå, er veldig fornøyd, men en såpass avansert mobil krever at du setter deg inn i funksjonene, noe jeg enda ikke har fått tid til. Batteritiden er bra, skjermen er ikke uskarp som amobil vil ha det til, kameraet er definitivt bra nok, den er rask _i forhold til_ andre wm-telefoner, men tregere enn de enkleste mobilene på markedet. Den er også mindre enn Iphone, men ikke så snerten som Diamond.

Skal kjøpe Samsung Omnia når jeg får de siste pengene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...