Gå til innhold

problem med netshop


Anbefalte innlegg

hei,

 

 

jeg hadde for en god stund siden et problem med pcen. den ville ikke starte, jeg sendte den inn til netshop der den var kjøpt for service, jeg fikk den tilbake en uke etter og de sa den var fikset, jeg fikk starten den en gang uten problemer men etter en restart var det samme problemet tilbake.

 

nå er det en uke siden jeg sendte mail til netshop der jeg sa at problemet hadde dukket opp i gjen. men jeg har ikke fått noe svar utenom autosvar meldinga, der stod det dog at de har stor pågang for tiden, men det tror jeg ikke så mye på siden det har stått i over en måned.

 

uansett, det jeg lurer på er hvilkne krav jeg har, kan jeg kreve pengene tilbake for pcen pga av gjentatte prblemer?(den er ca 6 mnd gammel) kan jeg kreve at de skal betale portoen for å sende den inn til de? eller noe mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjipt og få en pc tilbake fra reperasjon for så og se at det samme problemet dukker opp igjen....Ville tatt en telefon til Netshop og forklart hva som har skjedd...Vil nok tro at de vil hjelpe deg ganske fort da....Tror nok ikke du kan kreve pengene tilbake for pc`n for samme feil har vært til utbedring for 3dje gang....Når det gjelder om hvem som skal betale portoen så er jeg litt usikker på akkurat det....Men ring Netshop på 33 42 22 00 (velg 2) mellom 09.00 - 16.00 så er jeg ganske sikker på at det blir en løsning på det....Lykke til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...